هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

هانا و بابایی

1391/9/22 13:45
518 بازدید
اشتراک گذاری

هانا جونم شما حسابی هوای بابایی رو داری...

مثلا چند روز پیش رفته بودیم بیرون ماشین و پارک کردیم تا یه کوچولو قدم بزنم...

که شما خسته شدی و بغل خواستی و بابایی بغلت کرد ،بعد از چند دقیقه اصرار داشتی که بیایی بغل من

من ابرو

باباخنثی

هانا خانومنیشخند

البته در آخر مجبور شدم بغلت کنم و این شکلی شدمناراحت

-----------------------------------------------------------------------------------------------

یه وقتایی هم بابا با خوراکی های فراوون در و که بازمیکنه من سریع میرم سروقت خوراکی ها و شما میری کمک بابایی تا بقیه وسایل و بیاره و اینجاست که من شرمنده میشمخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)