هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

دل نوشته مامانی برای هانا نفس...

1391/11/13 3:29
650 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ...

زندگی من، نفسم ...

 

 

 

از لحظه ای که وارد زندگیم شدی ،از لحظه ای که شیرینی وجودت حس شد تا به امروز هر روز و هر روزعاشق تر از روز پیش میشوم...

زندگی ما پر از عشق بود وگرم و تو با آمدنت عشق و گرمای آنرا چندین برابر کردی ...

عزیزم ما با صدای نفس های تو جان تازه ای میگیرم ...

وتو آرام و زیبا میخندی و ما با خنده های کودکانه تو ، روزی هزار بار زندگی را شکر گذاریم...

از لحظه ای که قدم های کوچکت را برداشتی منتظرم ،منتظرم روزی را ببینم که قدم های بزرگ زندگیت را خواهی برداشت...

عزیزم آمدن تو فراموش نشدنی ترین و زیبا ترین لحظه زندگیم بود و هست...

لحظه ای که هزاران بار به آن لحظه فکر کرده ام و هر ثانیه اش را با خود مرور میکنم...

آمدن تو مثل باریدن باران زیبا بود...

نمیدانم اگر تو نبودی چه میشد...

حالا که هستی تمام زندگی در تو خلاصه میشود و بس ...

دوست دارم تمام لحظه لحظه هایمان را ثبت کنم...

لحظه هایی که خود را در آغوشم خود را میفشاری و آرام میخوابی..

لحظه هایی که برای گرفتن چیزی از من لبهای نازت رو غنچه میکنی و برق چشمانت اجازه مخالفت به من نمیدهد...

لحظه هایی که با هم کارتون مورد علاقه شما را هزار بار میبینیم ...

حتی لحظه هایی که با هم دعوا میکنیم و بعد یه آشتی قشنگ...

و 

و.....

زندگی من از خدا میخواهم همیشه بهترینها برای تو باشد ...

برای تو و برای کسانی که دوستشان داری...

از تو ممنونم به خاطر این لحظه هایی که تک تکشون رو بهم هدیه دادی...

دوستت دارممممممممممممممممممقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)