هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

فرشته کوچولوی مهربونمممممممممم

1391/11/13 2:57
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من 

یه چند روزی میشه که مامانی میلی به خوردن غذا نداره ...

 

دیشب برای شما و بابایی که جلوی تلوزیون بودید مجبور شدم روی زمین سفره پهن کنم.

چون خودم میلی به غذا نداشتم اومدم پای سیستم .

نفسم شما مثل فرشته ی مهربون اومدی دنبالم که بیا شام مامانی البته با لحن ناااااز خودت که با ولع زیادمیگی: بیاااااااااااااا شااااااااااااااام تا بقیه ذوق زده بشن الهی من فدات بشمقلب

خلاصه شما که دست بردار نبودی اومدم کنار شما دراز کشیدم تا غذاتو بخوری.

عزیزدلممممممم یدونه سیب زمینی سرخ شده از کنار غذات برداشتی آوردی به من گفتی بشرمایید(بفرمایید) منم گفتم نه مامانی من نمیتونم بخورم میل ندارم و تو مثل مامانایی که به بچههاشون غذا میدن دهنتو تا جایی که باز میشد باز کردی و گفتی مامانی آآآآآآآآآآآآم .

بزور سیب زمینی هارو میذاشتی تو دهنم .مهربونم خیلییییییییی نازییییییییییی

اگه تورو نداشتم چیکاااااااااار میکردمماچ

            ****************************************************

گل من چند وقته یاد گرفتی وقتی چیزی میخوای میگی عسیسمممممممم ...

مامانی جدیدا روزی حداقل 3 تا بستنی میخوریخنثی

تازگیا هم هی جلوی آیینه میگی من هانا شوننیم 

امروز من و صدا میزنی خامون (خانوم) سمانه صمدی

عزیززززززززززززززززززززم خیلیییییییییییییییییییی دوست دارمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)