هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

ستاره های آسمونیم و بهار...

1393/1/27 6:42
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلمممم...

امسال هم مثل سال قبل دلم یک هفت سین خاص و تک میخواست که پیدا نکردم...

البته خیلی هم نمیشد تو این شلوغیهای عید برای خرید با شما فسقلیا بریم بیرون...

میخواستم یه عکس خوشگل 4 نفره با هفت سین بگیریم اما نشد...

تا لحظه سال تحویل در حال خرید بودیم و تا رسیدیم خونه سال تحویل شد...

کلی وقت روبوسی و تبریک و عیدی گرفتن از بابایی خندیدیم...

بعدشم که راهی خونه می ما ...

همه عید و مشغول دید و بازدید بودیم ...

به خاطر کار بابایی نتونستیم بریم مسافرت...ولی تا تونست برامون جبران کرد و سعی کرد بهمون خوش بگذره...

آریای نازنینم امسال اولین بهار برای شما بود ...زندگی چهار نفره...واقعا لذت بخشه هااااااااا...

یه عکس خوشمل میذارم از جمع کوچولو و گرممون...

خیلیییی دوستتون داریم...قلب

پسندها (2)

نظرات (5)

فتانه
27 فروردین 93 16:08
جمعتون همیشه گرم باشه
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییی عزیزم
هما (مامان رستا)
27 فروردین 93 16:18
ای جونمممم به این خانواده 4 نفره دوست داشتنی همیشه شاد و سرزنده باشین
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییی همای عزیزممم
مامان نیلا
27 فروردین 93 17:13
عزیز دلم آرزو میکنم جمع صمیمانتون سرشار از *عشـــــــــــــق و شــــــــــــــــادی *باشه ... و نگاه پر مهــــــــــــــر خدا بدرقه راهتون
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی فاطمه جون همراه با هزاران آرزوی خوب برای شما در کنار نیلا عسل و عمو مصطفی
خاله مریم ناز
27 فروردین 93 18:08
قربون دو تا دستای کوچولوتون که اینجوری دست هم رو گرفتید ایشالا که همیشه محفل خونتون با دو تا کوچولوی دوست داشتنی گرم باشه.
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی خاله مریم گل
بابای هانا و آریا
28 فروردین 93 19:05
همسرم توگرچه تکیه گاه منی، اما خوددرتنهایی، ساقه باریک یک گل مینایی، مگذارحتی نسیم یک اضطراب ، این ساقه نازک رامختصری خم کند. شکستن تو، درهم شکستن من است
مامان هانا و آریا
پاسخ
میدانی چشمانت آرامش قلب من است و صدایت دلنشین ترین ترانه من است،، از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم! چه خوب شد به دنیا آمدی و چه خوب تر شد دنیای من شدی،با من بمان و بدان تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم