هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

♡♥♡گوشواره های دخملیییی♡♥♡

1393/3/6 15:33
363 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوهای نازنینمممم سلااام...

هی میخوام آپ کنم نمیشهههه که نمیشههههه...آخه دوتا فسقلی شیطون دارم من...

اول اینکه یادم رفته بگم هانا جونم مبالکههههه بالاخره مامانی همت کرد و گوشای خوشگل شما رو برای آویختن گوشواره خوشمل به دست پزشک سپرد و بلههه دیگهالان دیگه میتونی گوشواره بندازی که خیلیییی دوستشون داریییی...قصه این گوشواره ها اینه که من دوباره مریض شدم و از اونجایی که از سری قبل که مریض شده بودم و حالم خیلی بد بود درس عبرت گرفتم که زود برم پیش مامان جون که شما و خودم اذیت نشیم که یکم حالم بهتر شد و مامان جون و خاله مریم اصرار کردن که بریم خرید...مامان جون رفت داروخانه که منم درمانگاه و دیدم و گفتم موقعیت خوبیه که گوشای شمارو سوراخ کنم...البته خودم هم میخواستم یه سوراخ دیگه کنم گوشامو که وقتی دستگاه مخصوصش و دیدم ...ترجیح دادم فعلا اینکارو نکنم ...یه همچین مامان مهربون و شجاعیم من...از خود راضی

این بیرون رفتم یه حسن دیگه ای هم داشت که اونم این بود که صندلی ماشین برای آریا خریدممم...تا ماشین و از بابایی بگیریم چشمک

عزیز دلممم هی میری جلوی شیشه اجاق گاز که آینه هست و موهای نازت و بالا جمع میکنی با یه عشوه گوشای خودت و نگاه میکنی و کلی ذوق میکنی...یه وقتایی هم جلوی بوفه می ایستی و همین کار و انجام میدی تا تو آینه ببینی گوشواره هاتو عسلکم...البته هنوز نذاشتی گوشواره هایی که برات خریدیم و بندازم برات چون فکر میکنی دوباره همون دردو داره...

پسندها (6)

نظرات (1)

مامان نیلا عسل
7 خرداد 93 2:20
عزیز دلم مبارکـــــــــــــــــــــــــه
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییی