هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

♡♥♡آریای مامان چهاردست و پا میرههههه هوراااا♡♥♡

1393/3/6 18:34
372 بازدید
اشتراک گذاری

آریای قرتی مامان...الان دیگه مراسمات هر روزه بزم و پایکوبی 3 نفریمون حسابی تکمیل شده...

اوایل هفت ماهگی شمارو به یک مراسم خانومانه بردم ... و از همون روز دست زدن و یاد گرفتی و وقتی میگم دس دسی دست میزنی...

عزیز دلم مثل ماه میمونیبا ذوق و شوق دست میزنی و منتظر عکس العمل هانا میمونی... 

دیروز هم می ما و باباجی و فتانه جون و فائزه جون از مشهد اومدن و برامون کلی سوغاتی خوشمل آوردن و ما را بسی مسرورو شاد نمودند که البته راضی به زحمت نبودیم ولی ما را دوست دارند دیگرنیشخند خلاصه از همینجا تشکرات فراوان را اعلام میداریمقلب

امیدواریم مدام به مسافرت رفته و ما را خوشحال نمایند نیشخند

خلاصهههه پسمل ما لباس متبرک شده حرم امام رضا (ع) و تنش کرد و یکهو نمیدونم از فرط خوشحالی بود یا چی... که فراموش کرد که باید سینه خیز حرکت کنه،و چهاردست و پا رفت و من متعجب ...تعجب

 

پسمل نانازم هر روز خونه رو متر میکنه،از مانع آشپزخونه نمیتونست عبور کنه که بالاخره پس از مدتها تلاش مستمر و کبود شدن های پیشانی و گریه های زیاد موفق شد ...زبانمژه

الان سعی داره بیرون آمدن از آشپزخانه رو یاد بگیره یکبار تونست اما بار اول با سر روی زمین فرود آمد...گریههیپنوتیزم

چند روز پیش صبح از گهواره که کنار تخت ما هست خودتو کشون کشون رسوندی روی تخت ما...بماند که ظرف آب رو هم وقتی من تو چرت بودم ریختی روی رو تختیابرو

پسرک عسلم که از لالایی نازش بیدار شده و داره دلبری میکنه..

وتصمیم میگیره گهواره نوردی کنه...

 

چه راه طولانی در پیش دارم...

اما من میتونمممم...

 

وای وای یکم سخت شددد...

دیگه نمیتونممممم...

هورااااااا تونستمممم..

ولی خیلی سخت بودااا اینقدر ساده نگام نکنیدد...

پسندها (5)

نظرات (2)

mojde
6 خرداد 93 19:05
khoda negah dare
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی گلم لطف داری
مامان نیلا عسل
7 خرداد 93 2:26
مامانش پسملی چشم نخوره فداش شم اسفنـــــــــــــــــــــــــــــــــــدیادت نره لطفا
مامان هانا و آریا
پاسخ
خدانکنه عزیزمممم حتمااااااا