هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

شیطونکم دوباره میره مهد کودک...

1393/3/6 20:18
429 بازدید
اشتراک گذاری

عسل خانوم از اونجایی که سری پیش مدام بهونه گیری کردی و مهد نرفتی...نگران بودم نکنه دخملی دوباره بهونه بگیره و بابایی هم با دل کوچولوش راه بیاد و بازم مهدکودک نره هانا جونم...

به همین دلیل روز اول و دوم3 تایی با کالسکه رفتیم مهد کودک،که خیلی هوا گرم بود و کلافه شدیم...

جالب اینجاست که هانا عسلی دیگه مثل قبل بهونه نمیگیره و خیلی راحت میره مهد کودک...شاید میترسی دوباره نبریمت عروسکم...

روز سوم بابایی ماشین و گذاشت خونه و با ماشین رفتیم خیلیی خوب بوداما...

خواب آریا کوچولو خیلی بد شد...تو ماشین خوابش میبرد میرسیدیم مهد بیدار میشد...دوباره تو ماشین چرت میزد میرسیدیم خونه بیدار میش...

خلاصه که کلافه و بدخواب میشد...که دیگه به بابایی گفتم لطفا هانا ناناز و خودت ببر مهد کودک...

مامانی وقتی مهد کودکی دلم برات تنگ میشه...دو روز و طاقت نیاوردم و به بابایی گفتم خودم میرم دنبال هانا...

احتمالا از این به بعد هم خودم ببرمت مهد کودک...عزیزم باکالسکه که میام گرمای هوا و خستگی و خوراکی خواستن شما و موندن بیشتر زیر آفتاب اذیتمون میکنه...

و با ماشین که میام انگاری که دربست گرفته باشی اصرار اصرار که تورو خدا نریم خونه...تورو خدارو جدیدا یاد گرفتی عزیزدلم...

باید بیرون بمونیم و خونه نریم...

چیزی که ناراحتم کرده اینه که نمیدونستم مهد کودک تا پایان خرداد ماههناراحت

 

آخه شما تازه عادت کردی...تازه دوستای کوچولوتم بهم نشون دادی...فاطمه کوچولو..ترانه کوچولو...تبسم کوچولو...

همشون به اندازه خودت نازن...قلب

دخملی مامان وقتی دلت میخواد با آریا بری تو گهواره و بازی کنی...

 

 

هانای عسلم وقتی مهد کودکی ،آریا فرصت میکنه با آرامش با توپهای مورد علاقه و تشکچه بازی، بازی کنه...

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (0)