هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

اریگامی...

1393/3/26 4:37
486 بازدید
اشتراک گذاری

عسل خانوم چند روز پیش از مهد کودک اومدی یه صورتک بامزه دستت بود،سریع نشونم دادی و گفتی مامان ببین خانوم مهندسم برام درست کرده...

منظورت از خانوم مهندس مربی مهد کودکته خیلی هم دوسش داری نمیدونم چرا بهش میگی خانوم  مهندسسوال

 

منم گفتم واااای مامانییییی چه موش خوشگلییییییینیشخند

نگاه عاقل اندر سفیهی به من کردی و گفتی مامانی این موش نیست سگهخنثی

خلاصه کلی از خودم نا امید شدممم و البته به روی خودم نیاوردم و گفتم همون دیگه چه سگ خوشگلیییینیشخند

هانا جونم دستت درد نکنه خیلیی به روم نیاوردی مادرابرو

فقط هر از چند گاهی یاد آوری میکردی که مامان این سگهچشم

یکهو یاد کتابی افتادم که حدودای یک سال و نیمه بودی که فائزه جون برات خریده بود به اسم اریگامی..

بدین ترتیب شما و بابایی فرستادم مقوا بخرید ...

از روی کتاب چند تا صورتک ساختیمممممم...اگر بدونی چقدررر ذوق کردم مخصوصا خرگوش صورتی که بامزه شد کاش بقیه مامانا هم با نی نی هاشون درست کنن...

هم ساده است هم  لذت بخش... تازه میشه باهاش قصه هارو به نمایش درآورد..

این  صورتکی که خانوم مهندست درست کرده بود،طفلک خیلییی بهتر از این بودااا ،در طی بازی اینشکلی شد

اینم اریگامی های ماااا و البته آقا سگههه..

اینم هنرنمااااییی دختر شاه پریونمممم...

قرار بود کفش دوزک باشه اما...

 

پسندها (10)

نظرات (1)

مامان نیلا عسل
26 خرداد 93 13:11
عزیزم چقدر خوشگل شدن هانا عسلکم کفشدوزکتم مثل خودت ماهه فدات شم خیلی وقته ندیدمت دلم برات تنگ شده
مامان هانا و آریا
پاسخ
خیلیی ممنون گلممممم دل ماهم برای شما تنگ شدهههه