هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

♥گردش عالیییییی مامان بر♥

1393/3/22 5:03
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلااام عزیزای دلممممم♥♡♥

 

فرشته های نازم امروز بابای مهربووون ماشین و با خودش نبرد،تا ما یکم خوش بگذرونیم...

امروز به زندایی مریم زنگ زدم و ازش خواستم بریم دنبالشون و بریم یکم بگردیم...

وقتی پارمیدا کوچولو پیشنهاد داد بریم پارک منم استقبال کرد و رفتیم...

حسااااابی بهمون مخصوصا هانا جونم خوش گذشت...

فسقل ناز مامانم بغل مامانی لالا بود،البته 1 ساعت آخر بیدارشد...

اینم از عکسااا

هانای نازنینم که به قول خودش عاششششق پارمیداست...

هانای عزیزم و پارمیدای مهربون و ماه عمههههه..

عسل مامان لباس خوشمل تر تن شما بود اما به خاطر سرسره که پاهای نازت اذیت نشه کلا لباسات و عوض کردم ..

 

الهی مامان فدات شه آریای نازم که هر کاری کردم حواست پرت زندایی و پارک بود و به دوربین نگاه نمیکردی...

 

 

ودر آخر قرار بود برای بابایی غذای مورد علاقه ش و درست کنم،که  اسمش دلمه بادمجان،که خودم خیلییی دوست ندارم و با خودم گفت، حتما دخمل بلای 

مامانی هم دوست نخواهد داشت،که یاد غذایی که تو وبلاگ فرنگیس جون دوست خوبم دیده بودم افتادم و دست بکار شدم...

با تمام خستگی که داشتم تمام تلاشم و کردم و غذای بابایی آماده شد...

وشما طبق معمول مامانییییی من شام نمیخورم ،منم گفتم باشه نخور،که  رفتی سر میز و به غذا نگاه کردی و از شکلش متعجب شدی گفتی مامانی این چیه؟؟

گفتم دلمه...

گفتی دمله؟؟؟

هی من میگفتم دلمه ،هی خانوم کوچولوی مامان دمله...

در آخر هم از بابایی دمله خواستی و بابایی برات لقمه گرفت...

و در کمال ناباوری من خیلیییی خوشت اومد و هی میگفتی بابایی بازمممم...فکر کنم به بابایی مجال خوردن نمیدادی عسلکم...

و در آخر مامانی دستت درد نکنه دمله خیلییییییی خوشمزه بود...منم کلی ذوق کردم که دخملی هم دلمه دوست داره و هم شام خورده...

اسم غذای مامانی، کبه(غذای لبنانی ) بود و بسیاااار لذیذ و خوش طعم...

راستی مامانی منم از دمله خوردم چون غذام دیر آماده شد و واقعا خوشمزه بودخوشمزهچشمک

والبته شما هم من و تو غذای خودم همراهی کردی...وهمینطور تعریف و تمجید از غذا..فدای دل کوچولوت...ماچ

اینم عکس غذامون(به لطف فرنگیس عزیز)البته با تزئين هول هولكیییییی...

د

 

پسندها (21)

نظرات (11)

sana jooooni
22 خرداد 93 16:16
نوش جانتون ، خيلي ماشاالله نازي عروسک خانم داداشيتم که ماهه ، دو تا فرشته در کنارهم ايشاالله خداوند حفظتون کنه براي پدرو مادرتون عزييييييزم . خوشحال ميشم به ثناي منم سر بزنيد .
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییی مامان ثنای مهربوووون،چشمات ناز میبینه عزیزمم حتما به وب شما میاییم
مامان نیلا
23 خرداد 93 23:32
خوش به حالتون فسقلیاااا چه مامان هنرمندی
مامان هانا و آریا
پاسخ
اونم چه هنرمندییی
مامان ال ای
24 خرداد 93 10:02
وااااااااااای چقد نازن خدا نگه داره راستی من شما رو لینک میکنم خوشحال میشم با هم دوست بشیم
مامان هانا و آریا
پاسخ
لطف دارییی عزیزممممممم خیلی هم خوشحال میشم دوستمممم
مامان دومین فرشته زندگیم
24 خرداد 93 18:09
ماشالا خیلی نازن خدا ایشالا حفظشون کنه
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییی عزیزممممم
ابجی رونیا کوچولو
24 خرداد 93 21:08
ممنون به ما سر زدید
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:17
سلااااااااااااام..دوستای نازنیننننننننننننننننننن
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلاااام به روی ماهت
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:18
چه دخمل پسر نازی،،خدا براتون ببخشدشون
مامان هانا و آریا
پاسخ
نظر لطفته عزیزممممممممممم ممنون خدا نی نی ناز شمارو هم حفظ کنه مرسی که به ما سر زدید
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:19
آخــــــــــــــــــــــــی،، دمله
مامان هانا و آریا
پاسخ
وااای که عاشق دمله گفتنش شدم خیلی بامزه میگفت
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:19
از قیافه غذا معلومه که حسابی خوشمزه و تعریفیه
مامان هانا و آریا
پاسخ
دخمل مامان که کلی تعریف و تمجید کرد
هما(مامان رستا)
28 خرداد 93 2:28
الهی من قربون این هانای نفسی بشم که اینقدررررر نازه با اون موهای فرفری یه ماچ ابدار از طرف من بکنش که بدجور میخوامش بعدشم خانم خانما خوب دلمونو اب می کنی هااااا با این غذا مذاها
مامان هانا و آریا
پاسخ
خدا نکنه هما جونم ،مرسیییی حتمااا چقدر دلم برای کلوب گلابیااا تنگ شدهه دیگه چیکار کنم دیگههه
فرنگیس
3 تیر 93 1:10
آفرین به شما مامان هنرمند و فعال و با سلیقه ببخشید مدتی نت ندارم و تازه امروز پیامتو دیدم،از ابراز لطف و محبتت تشکر میکنم موفق باشی
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی عزیزم خوشحال شدم از دیدن کامنتت حتما بازم از خوردنی های خوشمزه ای که آموزش میدی درست خواهم کرددددد