هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

تولدم مبااااااارک...

1393/6/14 4:45
749 بازدید
اشتراک گذاری

من

ﺳﻤﺎﻧﻪ

ﺩﺧﺘﺮ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ

ﺯﺍﺩﻩ ﮔﺮﻣﺎﯼ شهریور

ﺩﻟﺴﭙﺮﺩﻩ ﺑﺎﺭﺍﻥ

ﻫﻢ ﺑﺴﺘﺮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺗﻠﺦ ﻭ ﺷﯿﺮﯾﻦ

ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﺣﺲ ﻧﺎﺏ ﺯﯾﺴﺘﻦ

ﺍﺳﺘﻮﺍﺭ ﻭ ﭘﺎﺑﺮﺟﺎ

ﺑﻪ ﺭﺍﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺍﻡ ...

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﮔﺬﺷﺖ ؛

ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ... !!!

ﺩﯾﮕﺮ ﺩﻝ ﺑﺎ ﻧﺎﮔﻔﺘﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ

ﻭ ﺑﯽ ﻫﯿﭻ ﺣﺮﻓﯽ

ﻫﻢ ﻧﻮﺍﯼ ﺳﮑﻮﺕ

ﺧﺎﻟﯽ ﺍﺯ ﻭﻫﻢ ﻭ ﮐﯿﻨﻪ ﻭ ﺗﺨﯿﻞ

ﺑﺎ ﻗﻠﺒﯽ ﻟﺒﺮﯾﺰ ﺍﺯ ﺍﻣﯿﺪ ﻭ ﺁﺭﺯﻭ

ﻭ ...

ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺗﻨﻬﺎ ... !!

ﻫﻤﭽﻮﻥ ﯾﮑﺘﺎﯾﯽ ﺑﻬﺎﺭ

ﺭﺍﻩ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﯿﺶ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ

ﻣﻦ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻢ

ﻧﻪ ﺩﻭﺭ

ﻧﻪ ﺩﯾﺮ

ﺗﺎ ﺍﻭﺝ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺭﺳﯿﺪ

ﻭ ﮔﺎﻡ ﺩﺭ ﮐﻤﺎﻝ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺳﺎﯾﯿﺪ ...

 

سلام

کوچولوهای نازم ،امسال بنا به دلایلی تصمیم دارم بیشتر از پیش برای خودم ارزش قائل باشم...

واین رو با درست کردن کیک تولد برای خودم شروع کردم...

مثل هر سال منتظر سورپرایز بابایی نموندم،خودم خودم و سورپرایز کردم...

هانای نازنیم ،عشقم کلی سر اینکه تولد منه یا شما باهم بحث کردیم،درآخر من تولد شمارو تبریک گفتم و شما تولد منو...

پسرکمم آریای نازم ،قاشق به دست به سمت کیک نشانه رفتی عسلم...

البته قبلش یواشکی شکلاتهایی رو که در حین رنده کردن ریخته بود کف آشپزخونه رو به خودت و لباسات و سرامیکا زده بودی و البته کمی میل کرده بودی ...

چندی پیش تو کتاب تربیتی هانا جونم خوندم که نوشته بود:

آنچه شما در مورد خود فکر میکنید مهمتر از چیزی است که دیگران در مورد شما فکر میکنند...

فرشته های نازنینم همیشه سعی کنید خودتون باشید و عزت نفس خودتون و بسازید...

یادتون باشه این مهم درسیه که تو 26 سال زندگیم بهش رسیدم...

همیشه تو احترام گذاشتن به علایق و سلایق و عقاید خودتون اولین باشید تا دیگران به خودشون اجازه توهین ندن...

 

هیچوقت دوست نداشتم بزرگ شم...هیچوقت..اما چه کنم گذر زمان مهلت نمیده...باید بزرگ شد..بایددد...

بیشتر از همیشه عاشقتونممممم...

نظرات (29)

مامان سمانه
14 شهریور 93 11:02
سلام دوست هم نامم از ته قلبم تولدتو تبریک میگم امیدوارم 120 ساله بشی سایه ت همیشه بالا سر بچه هات باشه و با هم خوش و خرم زندگی کنین انشا...
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیز دلمممم،واقعا ممنونم از لطفت ،این آرزوهای زیبا برام فوق العاده شیرین و دلنشینه دوست گلمممم
خاله سانی
14 شهریور 93 12:10
سمانه جووون تولدتون مبارک ایشا.. 120 سال سایتون بالا سر کوچولوهای نازتون باشه ای جونم هانا جووون چقدر شیرینههه اریای بلا قربونت برم همش فکر شیطنتی فسقلی معلومه کیک خوشمزه ای هم هستااا نووش جووونتونایشا.. همیشه شاد باشید
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونمممم خاله سانی عزیزمممممم امیدوارم همیشه لحظه های خوب و شیرینی رو کنار بنیتای ماهم داشته باشید
✿دختربهاری✿
15 شهریور 93 2:30
سلام خوشحال میشم بم سربزنید
مامان آنیسا
15 شهریور 93 7:43
سلام عزیزم تولدتون مبارک- ایشالا که همیشه در کنار دو تا فرشته کوچولوت شاد و سالم باشین
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام مامان آنیسا ناز ممنونمممم دوست خوبممم
مامان عرفان
15 شهریور 93 8:37
تولدت مبارك مبارك مبارك
مامان هانا و آریا
پاسخ
بازم ممنووووون عزیزمم شرمندم کردی
مامان عرفان
15 شهریور 93 8:38
مرغ . خروس و اردك تولدت مباااااااااااااارك
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنوووووون دوستمممممممم
مامان عرفان
15 شهریور 93 8:39
منم مثل شما اصلا دوس نداشتم بزرگ بشم اما حيف كه نميشه
مامان هانا و آریا
پاسخ
واقعا دوران کودکی و سرخوشی فوق العاده است
مامان عرفان
15 شهریور 93 8:40
ايول.كار خوبي كردي بايد اول خودمون به خودمون ارزش بديم .
مامان هانا و آریا
پاسخ
بله عزیزممم درست ترین کار همیشه همینه
مامان النا
15 شهریور 93 13:41
سلام عزیزم. تولدتون مبارک. اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزمممم ممنونمم حتماااااا ،با اجازه لینکتون میکنم
مامان نیلا
15 شهریور 93 14:17
سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که. در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم تولدت مبارک معلومه کیکتم حسابی خوشمزست
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییییی فاطمه جونمممم جاتون حسابی خالی بود
ابجی سجا
15 شهریور 93 14:31
من آن نی خشکم که برلب های نوازشگر ناپیدای توکه قصه فراق رادرمن می نوازد به غربت خویش پی می برم
مامان هانا و آریا
پاسخ
مثل همیشه عالییی
ابجی سجا
15 شهریور 93 14:33
الان خداروشكر بهتره مرسي خاله ازسيستان بلوجستان هست
مامان هانا و آریا
پاسخ
خداروشکر عزیزمممم، خدا همیشه بهشون سلامتی بده ممنون که جواب سوالم و دادی ،لباس سجاجونم زیبا بود
ابجی سجا
15 شهریور 93 14:34
در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست تولدت مبارک . . .
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی گلممممم
مامان مهناز
15 شهریور 93 14:40
تولدت مبارک عزیزم ایشاله 120 ساله بشی
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییی مامان سامین گل
مامان شقایق
15 شهریور 93 15:52
تولدتون مبارک عزیزم چه کیک خوشمزه ای اریا جون حق داره با قاشق نشون بگیره
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییی مامان شقایق جون
ملیحه
15 شهریور 93 16:53
سلام عزیزم اول از همه تولدت مبارک دوم اینکه امروزم تولد منه و اتفاقا تولد 26 سالگی متنی که نوشتی عالیه خوشحالم که وبتو پیداکردم کوچولوهاتو ببوس اینم کادو من به تو
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزممم ممنونمممم عزیزمممممم چه عالی تولدت هزارااان بار مبارکککک منمکاز داشتن دوستان گلی مثل شما خوشحالم یاسین عزیزو ببوووس
مامانِ بهار
15 شهریور 93 23:57
تولدت مبارک دوستمممممممممممممممم
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییی دوست گلمممممممممممممم
مامان عرفان
16 شهریور 93 13:51
حال دوست خوبه خودم چطوره ؟؟؟؟ دوست جوووني منم دارم تمرين ميكنم به خودم ارزش قايل باشم .
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزمممم حتما این کارو بکن،نه تنها خودت آرمش بیشتری پیدا میکنی و اعتماد به نفست میره بالا،بلکه تو آینده پسر گلت هم تاثیر خوبی خواهد داشت. امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی دوست گلممم
مامان مهرناز
17 شهریور 93 23:37
تولدت مبارک عزیز ان شالله تولد 120 سالگیت رو هم با گلهای خوشکلت جشن بگیری
مامان هانا و آریا
پاسخ
خیلییییی ممنوووون عزیزم بابت تبریک و دعای زیبات
مامان عرفان
18 شهریور 93 11:22
مرسي گلم . اما اعتماد به نفس عرفان خيلي بالاست . خيلي خودش به خودش ارزش قايله . از اين نظر خشوحالم كه به من نرفته .
مامان هانا و آریا
پاسخ
عزیزممم شرمنده من درگیر تولد کوچولوهام بودم از پستایی که میذاری مشخصه که چقدر اعتماد به نفس خوبی داره عرفان جون و این خیلی خوبهههه
حانیه
20 شهریور 93 14:25
تولدت مبارک عزیزم ایشالله 120 سال شاد و سالم باشی و سایه ات بالای سر کوچولوهای گلت
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونممممممممممم
مامان ماریا
20 شهریور 93 23:39
تولدت مبارک خیلی قشنگ نوشتی به دلم نشست.
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییییی عزیزمممم لطف داری گلممممم
ابجی سجا
21 شهریور 93 22:33
می ترسم کسی نه خودت را که دوست داشتنت را از من بگیرد !
✿دختربهاری✿
22 شهریور 93 2:18
اریا جونم 1سالگیت مبااااااااارککککککک
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونممممممممممم خاله جونممممممم
هما
23 شهریور 93 2:20
سمانه جونیییییییییییی ایشالله تفلد 120 سالگی ات بووووووس
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییی هما جونممممم بووووووس
مامان عاطفه
30 شهریور 93 21:00
خواهر ماشاله چقدر با سلیقه و با کلاسی خدا فرشته های کوچکت رو حفظشون کنه عکسارو پسندیدم قشنگ درست کردی
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی از تعریفت عزیزممم به باسلیقه ای شما نمیرسیممممم
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 10:02
عزیز دلم تولدت مبارک..صد سال سایت بالا سر بچه ها و خونوادت
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونمممم گلمممم خدا آیسانی و برای ماهان گلم حفظ کنههه
مامان 3جوجه طلایی
20 مهر 93 7:29
تولدت مبارک خانومی. چه کار خوبی کردی . منم قبلا از این کارها کردم اما خوب از سر کار که میامدم کیک از قنادی گرفتم اما اینقدر بهم خوش نگذشت شاید به خاطر اینکه که شما مهمان ویژه هم داشتین اما من اون موقع بچه نداشتم.
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونم دوست خوبم حس خوبی بود،واقعا عالییی