هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

جشن تولد دوتا عشق...♥♥

1393/6/23 3:25
1,450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گل نی نی وبلاگی  و کوچولوهای عزیزممم

تو این مدت چند روز درگیر کارای تولد آریا جون و هانا جونم بودم...

پسرک نازنینممممم باورم نمیشه 1 سال از حضورت در کنار ما گذشت و انگار همین دیروز بودکه بعد سختی دنیا اومدنت با دیدنت همه  دردها از یادم رفت و دوباره حس

ناب مادر بودن عاشقتر از قبلم کرد...قلبقلب

دختر کوچولوی من ...شیرینکم... قریب به 4 سال داره میشه  که با اومدنت به زندگیمون  مارو دیوونه خودت کردی ...تو خود عشقیییییی...تمام زندگیییییی...

از خدای بزرگ سپاسگذارم که فرشته های ماهی مثل شمارو بهم هدیه داده...قلب

هانا جونم تو این مدت تولد شما مدام تو ماه محرم و صفر بود و ما تصمیم گرفتیم برای شما و آریا جون یه جشن تولد دونفره بگیریم...

از اونجایی که من هر سال نزدیک به تولد شما که میشد کلییییی تو نت دنبال ایده وفکر جدید بودم،کامپیوترم پر از تم های مختلف بودمخصوصا بابا اسفنجی که

خیلی دوستش داری اما کامپیوتر هنوز خرابه...

ولی  کلیییی کار میخواستم انجام بدم که نشد اونم به لطف بابایی مهربووون،بخاطر اینکه تمامی خریدارو گذاشت شب آخر انجام داد...

خوب گله ای که تو دلم بود کردم...نیشخند

جشن تولد شما برگزار شد ،اماااا هیچ چیز طبق خواسته هام پیش نرفت ،روز قبل از تولد مامان جون که الهی فداش بشم با تمام حال بدی که داشت به همراه 

خاله جون اومدن کمکم تا خونه رو مرتب کنیم...

 آخرشب هم شما با فتانه جون که اومدن تا کمک کنن اما بابایی گفت الان دیروقته فردا بقیه کارا انجام میشه رفتی خونشون لالا کردی...

من هم که تازه ساعت 11 شب  قبل  جشن ازخرید خسته رسیده بودم ،تا  آریا جون لالا کنه دیگه ساعت به 1 رسید و تازههه کارو شروع کردیم و ساعت 4 تا 8 صبح  استراحت کردیم و دوباره بقیه کارا که خیلیییی زیاد بود....تقریبا تمام کارا مونده بود...یعنی دلم میخواست فقط زودتر همه کارا انجام بشه تا بتونم یکم آماده بشم...

فاطمه جون هم با نیلا عسلی خودش و رسوند برای کمک و من کارایی که تو توانم بود انجام دادم و تمام کارای تزئين افتاد گردن فاطمه جون که اونم فرصت کمی 

داشت و باید همه رو آماده میکرد...اصن یه وضی بود...به همین دلایل فاطمه جون از نصف بیشتر جشن بی نصیب موند...

در کل روز پر استرسی بود... درس عبرتی بودکه دیگه مسوولیت کارارو برنامه ریزی کاراروخودم  به عهده بگیرم و به امید بابایی نشینم...

همسری از اینکه این همه گله میکنم ناراحت نشو... بابت همه زحمتهایی که کشیدی ممنووووووووووون ...ولی استرس روز جشن فوق العاده بد بود...

والبته خیلی چیزایی که تو ذهنم بود و قیدش و زدم خیلی ناراحتم کرد...باشد که در جشن های بعدی جبران کنیم...لبخند

چقدر ذوق تزئين میز رو داشتم که اصلا فرصت نکردم حتی یه نگاه به میز بکنم و وقتی اومدم خونه مهمونا رسیده بودن ...

با همه این تفاسیر جشن با وجود کوچولوهای ناز نازی خیلی خوب بود ،قبل از اومدن مهمونا تمام بادکنکایی که به سقف چسبونده بودیم و من خیلی دوستشون داشتم

افتاده بودن پایین...ناراحت

راستی یه عالم هدیه های زیبا گرفتید ،دست همگی درد نکنههههههقلب

راستی پسرکم خیلی خسته بود طفلک تا یکم لالا کرد ،کیک و باید می آوردیم و من بیدارش کردم و پسملی خسته و گیج خواب بود...ماچ

 

پسرکم ،عشقمممممممم تولد ت هزاران بار مبارک...

 

 دخترکمممم ...عاشقتیممم...تولدت مبااااارک...

فرشته های کوچولوی جشنمون ،هر بار یه کوچولو از راه میرسید ،هانا ذوق زده میگفت مامانی مامانی بیاااا ببین نی نی اومده خونمون،عزیزممممم...

با ریختن برف شادی هم که از ذوق نمیدونستید چیکار کنید... چقدر خوبهههه که با تمام اینها به همه خوش گذشت،مخصوصا شما کوچولوها...

 

 

چند تا عکس از میز که فکر کنم خاله مریم گرفته ...فاطمه جون بازم بابت اینکه زحمت کشیدی و اذیت شدی عذر میخوام و نهایت تشکر و دارم عزیزممم

باشد که جشن موفقیتهای بزرگ نیلا جون جبران کنیم...

وصد البتهههه مامان نازنینم خیلیییییی ماهی مامان جونممم...روز تولد شما هم بود ..مامان خوبم تولدت مبااااارک ..نمیدونم اکر نبودی چی میشد...خدارو شکر به

خاطر همچین مامان ماهی...ماچ

 

 

و در آخر...

پسرکم ...عمرم ...نازنینمممم...

اگر بدونی چقدررررر دوستت داریممم...

 

دخترکممممم

عزیزترینمممممم...پرنسسی شده بودی برای خودت  عسلکم...اگر بدونی برای ست کردن لباسامون چقدر دنبال لباس بودیم و آخرشممم فوق العاده شدیمممممژه

خیلییییییی عاشقتیممممممم...

همسر مهربونممممم

خوشحالم از اینکه عاشقانه مون با تو عاشقانه تر میشه  I L♥VE YOU هواااار تاماچ

نظرات (38)

مامان گل پسر
23 شهریور 93 10:34
به به تولد مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارك
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنوووووون دوستمممممم
مامان گل پسر
23 شهریور 93 10:35
مامان گل پسر
23 شهریور 93 10:36
آدرسمون عوض شده قربانت نگار مامان عرفان
مامان هانا و آریا
پاسخ
به سلامتیییی عزیزم وبلاگ نو مبااااااااارک
مامان آنیسا
23 شهریور 93 14:25
تولدتون مبارک فرشته های خوشکل
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونم مامان آنیسای گل
مامان سمانه
23 شهریور 93 22:57
سلام عزیزم خسته نباشید از این همه فعالیت و خستگی و پریشونی خدا بهت قوت بده خب اول ب مامان ونت تولدشو تبریک میگم اشا... 120 ساله بشن بعد ب آریا جونم!! آریا جونم تولدت مبارک عزیزم قربونت بشم عزیزم ایشا... زیر سایهی پدر و مادرت خوش و خرم زندگی کنی مبیبوووووووووووووووووووووووووووووووسمت فدات شم هانا جون تولد شما هم مبارک ایشا... همیشه شاد و خرم باشی و از هرروز زندگیت لذت ببری و همیشه رو لبهات لبخند باشه عزیزم میبووووووووووووووووووووووووووووووووووووسمت عزیزم ماانی مهربون ؛ شوهر منم دقیقه 90؛ هر کاری بهش میسپارم دقیقه ی 90 داره انجام میده وااااااااااااااااااااااااااااای اون لحظه چقد منو عصبی میکنه ولی باز خلاصه انجا میدن شماهام حالا حالاها میتونی فکرا و ایده هاتو تو تولد های دیگه جران کنی وقت زیاد داری فدات شم!!!!!!!!!!!!از الان خودتو واس جشن بعدی آماده کن!!!!!!حالا اون موقع منم مثل تو دست ب کارم
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیز دلممممم فدات شم مهربونممممممم،خستگی که به تنم موند اما همین که کوچولوها خوشحال بودن بس بود... ممنوووووووووون بابت تبریکات گلمممممبوووووووووووووووووس واااااای اگر بدونی چقدر روز پراسترسی بود امیدوارم بتونم تو جشن های بعدی جبران کنم ای جانمممممم آریسا جون دنیا بیااااد دلت میخواد همه دنیارو تو جشن شادیت از بودنش دعوت کنی
مامان نیلوفر
23 شهریور 93 23:28
تولدت مبارک آریا جون انشاالله زیرسایه مامان و بابا120 ساله بشی همچنین هانا جون
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی مامان نیلوفر جونم
مامان مهناز
24 شهریور 93 0:48
مبارکه ایشاله جشن 120 سالگیشون
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونم دوست خوبمممممم
خاله سانی
24 شهریور 93 22:18
سمانه جوون خسته نباشین بابت اینهمه زحمتی که کشیدین دست مامان گلتون هم درد نکنه تولدشون مبارک باشه اریا و هانای عزیزم تولتون مبارک کوچولوهای نازنازی ایشا.. 120 سال سالم و شاد کنار هم و زیر سایه پدر مادرتون زندگی کنین هانا جونم چه لباس خوشگلی پوشیدی عزیزم ماه شدی..اریا جوون قربون چشای خواب الودت خوش تیپ چه کیک خوشگلی و چه غذاهای خوشمزه اینووش جووونتون ایشا.. همیشه شاد باشید
مامان هانا و آریا
پاسخ
سانی جونم ممنونممممممممم بوووووووووووس مرسی خاله جون چشمات قشنگ میبینههه
مامان گل پسر
26 شهریور 93 7:57
ميز شامت خيلي قشنگ و رنگانگه . ميشه توضيح بدي ااسم غذاهاتو . فقط سالاد الويه و ژله رو فهميدم .
مامان هانا و آریا
پاسخ
عزیزم سالاد الویه و سالاد ماکارانی،لازانیا و ژله بود،اسنک هم قرار بود باشه که فرصت نشددد
مامان گل پسر
26 شهریور 93 7:58
عزيزم همه ي بابا اينطوري هستن . ناراخت نباش . ايشالا سال بعد همه ي اين استرس هايي رو كه كشيدي تلافي ميكني . يعني از دوروز قبل آماده ميشيني كه مهمونا بيان . ايشالا .
مامان هانا و آریا
پاسخ
الان دارم خودم و تصور میکنم که از دوروز قبل نشستم منتظر مهمونا
مامان گل پسر
26 شهریور 93 8:01
براي كمك به خونه ي به هم ريخته ي ما برات ليست كرده بودم كه كدوم كارها رو بايد تو انجام بدي اما اين استرسي كه كشيدي رو چون كاملا درك كردم و چون ديدم خودت چند نفر رو برا كارهاي خودت كمك گرفتي منصرف شدم و برات تخفيف دادم .
مامان هانا و آریا
پاسخ
آخیششششش پس تونستم عذرم و موجه کنم
مامان اعظم
26 شهریور 93 17:23
عزیزای خاله تولدتون مبارک
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسييييي خاله جوووووون
مامان گل پسر
27 شهریور 93 9:48
اما خوشحال نباش . اين باعث نميشه كه بگم براي هميشه از كمك به نگار تبرعه شدي . خيييييييييييييير . اصلا از اين شوخي ها ندارم . كارهاي تو رو گذاشتم كه استرست يكم فروكش كه كرد بياي كمك . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. ميبيني گفتم كه ايشالا سال بعد دو روز قبل تموم مي كني و متظر مهمون ميشيني . اينو به خاطر تو نگفتم كه . به خاطر خودم گفتم كه براي اين كه اون دو روز موعود حوصله ات سر نره ، بياي كمك نگار ديگههههههههههههههه . يه وخ فك نكني كارهام تموم شده هاااا . من هر لحظه و هر سال مستحق كمك هستم .
مامان هانا و آریا
پاسخ
هههههههه نگار جون فکر کن یه درصد یه روز از زندگی و من مستحق کمک نباشم با این دوتا وروجک از این به بعد تو پستام انقدر ناله میکنم آدرس بگیری بیای کمک
زندگی از آ...تا...ی
27 شهریور 93 10:16
از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، شیرینی پزی، خانه داری، درمان های خانگی،هنرهای دستی، بیماری های زنان و مشاوره ی خانواده و ازدواج در سایت زندگی از آ...تا...ی. با لینک کردن سایت برای همیشه به مفیدترین لازم برای زندگی دسترسی داشته باشید.
خاله مریم
28 شهریور 93 19:00
سلام تولدتون مبارک این چیزا پیش میاد ماهم یه همچین وضعی برامون پیش اومد شب قبل اصلا نخوابیدیم
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونم عزیزمممواقعا خیلی اوضاع بد میشه بدون برنامه ریزی
مامان السا
28 شهریور 93 20:10
تولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررککککککککککککککککککککککککک بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییی مامان السا جونمممممممم
مامان السا
28 شهریور 93 20:12
تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس تولد مبارک
مامان السا
28 شهریور 93 20:12
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا
مامان السا
28 شهریور 93 20:12
زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت سالهای عمرت با با دوستانت بشمار نه با تعداد شمع های روی کیک تولدت . .
ابجی سجا
29 شهریور 93 21:03
همین که یه “ماه” داشته باشی دیگه حساب روز و ماه از دستت در میره . . .
مامان گل پسر
30 شهریور 93 10:02
خوب كارهاتو ليست كردم . چون نميخوام زياد به زحمت بيفتي فقط ميز شام تولد عرفان با تو . عين همين ميزو براموم بچيني و آماده كني كافيه . من آدم قانعي هستم و توقع زيادي ازت ندارم گلم .
مامان هانا و آریا
پاسخ
نگار جونمممم میترسممم اذیت شی گلممم با اینهمه کاری که برات میمونه آخهههه
مامان النا
31 شهریور 93 10:05
عزیزم تولد 2 تا گلت مبارک باشه.خدا برات حفظشون کنه.
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییییی دوست خوبممم،خدا النا جون و براتون حفظ کنه
هما(مامان رستا)
1 مهر 93 2:41
ایشالله تولد 120 سالگی این فرشته های ناز چه کیک خوشگلیییییی
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییییییی هما جونمممم از همون لینکایی که برام گذاشتی کیک و انتخاب کردم گلم،،با اینکه دیر سفارش دادیم اما خوب شد،خودش از عکسش قشنگتره
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:20
ای جانم یه تولد برا دو تا کوچولوی کلوچه دوست داشتنـــــــــــــــــــــــــــــــی
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:22
..اوه اوه اوووه..درد و دلت تو قلبم سمانه جونم....تو خرابکاریها همیشه پای یه مرد در میان است...مدیونی اگه یه درصد فکر کنی این یه جمله ماندگارو از جایی کش رفتم و تغییرش دادم..جمله ناب خودمه
مامان هانا و آریا
پاسخ
میدونم .آیسانیییفک کن یه درصد ف کنم جمله خودت نبوده
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:26
وااااااااااای چقد مهمونای خوشگل و ناااااز ..حالا من این دندونای صاب مردمو که هی غیغاژ میره یکی رو گیر بیاره چیکار کنم اونوخت عایا؟؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
تا ماهانی خوشمل و داری چه غمی داری
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:28
تولد مامان مهربونتم مبارککککککککککککککک دست فاطمه خانوم و بقیه که کمک کردن و صد البتتتتتتتتتتته کادو آوردن خیلی درد نکنه
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییی عقشممممم کادو که بعلههههه
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:59
اععععععععععععععععع میز خوشمزه ها روووووووووووووووووووووو...پ شما میخواستین چه جوری میز بچینین و دیگه چیا مد نظر شریفتون بوووووووودددد..یادم باشه یه روز بیام خونتون مهمونی با این اوصاف حتما خوش میگذره
مامان هانا و آریا
پاسخ
قدمت بروی چشم عزیزممممممم والا من کلی ایده برای تزیین و چیز میز تو ذهنم بودد نشد دیگهههه
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 10:01
خوشگلای ناز تولدتون مباااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررککککککککککک
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییییییییی خاله جونیییییی
مامان تینا و...
8 مهر 93 19:03
سلاااااام تولد آریای عزیزم رو تبریک میگم البته با تاخیر برای دو تا فرشته ی دوست داشتنی تون آرزوی سلامتی دارم امیدوارم روزای خوب وخوشی کنار هم داشته باشید یه دنیا ممنون از اینکه به وبلاگ دخترم سرزدید
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلااام عزیزممم مرسییییی همین که تبریک گفتی ممنونمممممممم عزیزمممم ممنونمممممم بخاطر همه دعاهای قشنگت عزیزم تینای خوشگلم و ببوس عزیزم
مامان جون
9 مهر 93 11:53
تولدتون مبارک ایشالله 120 ساله بشین
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنوووووووون عزیزممممممم
سولماز
11 مهر 93 22:09
سلام واقعا خسته نباشی وتولدشون با تاخییر مبارک بهترینها را براشون ارزومندم
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزممممم مرسییییی،خیلی لطف کردی مامان گل
مامانی امیرحسین جونی
12 مهر 93 2:00
تولد این دو تا فرشته ی ناز مبارک ایشاالله همیشه در کنار هم خوش باشین
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونمممم مامان امیرحسین کوچولوی نااااز
مامان عسل 
12 مهر 93 8:17
سلاااااااااااااام! ___$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$خ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$هووورا مبارررررررررررررکه ایشالله 120ساله بشی خوشگل خاله
مامان هانا و آریا
پاسخ
میسی خالهههه مهلبوووون
مامان 3جوجه طلایی
20 مهر 93 7:24
تولدتون مبارک نازنینا. پس من تنها اینجوری نبودم . من هم همچین وضعی داشتم اما خوب عصرانه را ساده تر گرفتم و برنامه ریزی بابا هم خوب بود تا عصر روز قبل تولد همه خریدا تمام شده بود اما شب بچه ها دیر خوابیدن و من تا 5 صبح داشتم توی خواب و بیداری سالاد اولویه درست می کردم که همه خوششون آمده بود و اما توی تولد که بچه ها خواب بودن و هر کار می کردم بیدار نشدن نهایت هم فراموش کردیم کلا از برف شادی استفاده کنیم .
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی خاله جونییییی وااای عزیزم خوبه بازم با 3 تا فرشته کوچولوت تونستی تولد بگیری
مامان نیلا
10 آبان 93 12:02
تولد عزیزای دلم مباااااااارک خیلی دوستون دارم همیشه شاد و سلامت باشید هانا جونم با اون لباس خوشگلت مثل فرشته ها شدی روی ماهتو میبوسم آریا جونم که دیگه نگو یه پسل ناز جنتلمن بووووووووووس
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییی فاطمه جون لطف داری عمه مهلبوووون بووووووس برای نیلا عسلی
مامان نیلا
10 آبان 93 12:08
آ ریا جون و هانا جون عزیزای دلم هستن من که کاری نکردم ببخش مثل خودت خوش سلیقه نبودم و همه کارا هولکی شد دست خودت درد نکنه حسابی زحمت کشیدی
مامان هانا و آریا
پاسخ
این چه حرفیه عزیزممممممبا همه وقت کمی که داشتیم خیلی هم عالی بود،بازم مممنونمممممممم
مامان گل پسر
22 آبان 93 8:17
من هر رقت ميام وبت ، ميام عكسهاي اين ميز شامت رو نيگا ميكنم . خيلي سليقه ات رو دوس دارم .
مامان هانا و آریا
پاسخ
ای جانمم،لطف داری دوست مهربونممم