هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

برای دوستای خوبمممممم♡♥♡

1393/7/29 17:27
943 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلمماچ

از اونجایی که دوستای گلم ازم خواستن طرز درست کردن ژله گلدار و براشون بگم،این پست و گذاشتم ،امیدوارم بدردتون بخورهچشمک

دوستای خوبم من اولین باره که این ژله رو درست میکنم  و خیلی تجربه ندارم ،تو نت سرچ کردم ژله گلدار و مامی سایت که دیدم بلههه یه عالمه خانوم

خوش سلیقه ژله گلدار درست کردن و تجربیاتشون و نوشتن ،از اونجایی که صفحات زیاد بود من فرصت نکردم بیشتر از چند صفحه رو بخونم،اما همونم خوب بود.

این تجربه من:

1 بسته ژله آلوئه ورا رو داخل یک لیوان آب  جوش ریختم و به صورت بن ماری(حرارت غیر مستقیم،من روی کتری در حال جوش گذاشتم ظرفم و)  و مدام هم زدم تا ژله کامل حل بشه و شفاف باشه.

از روی حرارت برداشتم و  نصف لیوان یا کمتر آب سرد اضافه کردم،بهتر است ظرفی که برای بستن ژله استفاده میکنیم شیشه ای باشه تا وقتی میخوایم گل یا هر

چیز طراحی کنیم و از پشت ظرف ببینیم.من از ظرف پیرکس استفاده کردم،چند دقیقه تا حدی که یکم ظرف سرد باشه گذاشتم تو یخچال و بعد خیلی کم ظرفم و

چرب کردم و ژله رو ریختم داخل ظرف و گذاشتم تا کامل و خوب ببنده.

وقتی ژله بسته شد،خامه صبحانه رو با چند قطره رنگ خوراکی مخلوط کردم و رنگ مورد نظرم به دست اومد .

البته دیدم که از ژله رنگی هم استفاده میشه که من امتحان نکردم

بعددد سرنگ رو از خامه پر کردم ،حواستون باشه هوای سرنگ و بگیرید،من یکی دوبار یادم رفت وقتی فشار دادم همه رنگ با فشار ریخت روی ژله و تازشم 

ترسیدم.نگران

بهتره از مرکز شروع کنید،گلتون و برعکس باید طراحی کنید و تند تندی  ظرف و برگردونید تا از و ن طرف جاهای خالی کار و ببینید درستش کنید.

اصلاااااا سخت نیست.من فقط با سرنگ اینکارو انجام دادم حتی برای گلبرگهای پهن هم سرنگ و به طرفین میکشیدم تا بتونم گلبرگ درست کنم.اما با یکسری وسایل

مثل قاشق و چاقو و اینا هم میشه کار کرد.

راستییی نکته :سرنگ رو به کف ظرف نزنید  چون وقتی میخواید در بیارید از ظرف رنگتون پخش میشه،حتما مواظب باشید با فاصله از ظرفتون باشه.وقتی

همطراحی میکنید سرنگ و قشنگ فشار بدید تا کامل پر بشه اون قسمت،ویه دستمال نمدار هم کنارتون باشه تا رنگ بیرون  زده شده رو با دستما تمیز کنید البته

به صورت ضربه ای تمیز کنید.

وقتی کارتون تموم شد،از یک ژله متضاد با رنگ گلتون استفاده کنید تاگل قشنگ خودش و نشون بده،من ژله گلدارم یکیش آبی بود حواسم نبود ژله آبی برای 

زیرش انتخاب کردم گلم خیلی خودش و نشون نمیده.

ژله دومم و با لیوان آب جوش به روش بن ماری درست کردم و به جای آب سرد از ماست شیرین استفاده کردم،

به جای آب از بستنی یا شیر هم میشه استفاده کرد.

در آخر این ژله رو هم ریختم روی اون ژله که طراحی شده بود و گذاشتم تا کامل ببنده.

برای بیرون آوردن ژله من یک ظرف بزرگ و داخلش به ارتفاع چند سانت آب جوش ریختم کف ظرفم و چند ثانیه خیلیییییی کوتاه وگرنه ژله آب میشه و بد میشه

گذاشتم تو آب جوش و سریع برداشتم ،البته با یک چاق برای محکم کاری که درست برگرده و خیالم راحت باشه یکوچولو کناره هارو از ظرف جدا کردم.

برگردوندم ژله به سلامتی خارج شددددددنیشخند

این اولین ژله ای بود که درست کردم، کلییییی ذوق کردم

خیلی لذت بخشه شما هم انجام بدید میبینید چقدر آسونه.

 

 

یکسری از دوستای گلمممم درمورد نرم افزاری که باهاشون عکسامو درست میکنم پرسیدن ،چند باری توضیح دادم امیدوارم که تونسته باشم کمکی کنم.

اینم برای اون دوستای عزیزم میگم که  سوال پرسیدن.

دوست جونای عزیزممممم

من از نرم افزار line camera  برای درست کردن عکس فرشته هام استفاده میکنم.

البته برای نصب این برنامه باید گوشی یا تبلت اندروید داشته باشید،وبراحتی از گوگل سرچ کنید و دانلود،البته فکر کنم برنامه بازار هم داشته باشه نرم افزارش و.

برنامه فوق العاده راحتیه،یه کوچولو باهاش کار کنید میتونید کلیییی عکس باهاش درست کنید .کلیییی افکت و قاب و چیز میز خوشگل برای  ویرایش عکس داره

که البته من خیلی وقت نمیتونم بذارم وگرنه میشه عکسارو خیلی خوشگلتر درست کنیددددد

بازم اگرسوالی داشتید حتما اگر بدونم جواب میدم.

دوستون دارم خیلیییی زیادماچماچ

نظرات (53)

مــحـیـــღــا
29 مهر 93 18:04
نایسسسسسسسسسسس ... ممنون حتما سعی میکنم یه روز درستش کنم :d
مامان هانا و آریا
پاسخ
خواهش میکنم گلمممم،ایشالله
مامان محجوب
29 مهر 93 20:09
نی نی وبلاگی ها به هواداران علی اصـــــغر بپیوندید تنها یا یک کلیک بروی کلمه ی می پسندم... برنامه های ما برای هوادارن متعاقبا اعلام خواهد شد.. ت اعتبار این طرح تا روز عاشوراست اسامی شما و کوچولو های عزیزشمادر کنار وبلاگ ثبت میشود.. پس بسم الله ...
مامانِ بهار
29 مهر 93 22:33
آفرین عالی بود
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنون دوستم
مامان اعظم
30 مهر 93 11:30
ممنون مامانی...خیلی خوشکل و عالی بود
مامان هانا و آریا
پاسخ
خواهش میکنم گلم،لطف دارید
ملیحه
30 مهر 93 12:15
سلام عزیزم اول از همه دندون کوچولوی پسر نازت مبارک ودوم این که خوش به حال این فسقلی ها بابت این مامان خوش سلیقه و اینم کادوی من به پسر نازت
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلااام عزیز دلممممم یه دنیا ممنووووون بابت لطفت
مامان مهناز
30 مهر 93 19:59
وای ممنون دوست عزیز خیلی عالی بود مرسیییییییییییییییییییییی
مامان هانا و آریا
پاسخ
خواهش میکنم گلمممممم،قابلی نداشت
مامان عاطفه
30 مهر 93 21:03
mer30
مامان هانا و آریا
پاسخ
خواهش عزیزم
مامان آنیسا
1 آبان 93 9:45
خیلی خوشکل مامانی ماشالا خیلی هنرمندی عالیه عالی
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونممم عزیزمممم،نظر لطفته گلمممم
مامان السا
1 آبان 93 11:42
بهترین آرایش ها در زندگی : حقیقت برای لب ها بخشش برای چشم ها نیکوکاری برای دست ها لبخند برای صورت عشق برای قلب
مامان السا
1 آبان 93 11:43
ممممممممممممممممممممممیخواممممممممممممممممممممممممممم
مامانِ بهار
1 آبان 93 16:46
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان السا
1 آبان 93 23:50
____________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ _______________________$
مامان 3جوجه طلایی
2 آبان 93 3:01
سلام مبارک باشه دندون آریا جون چه با سلیقه . من عاشق این جور کارها هستم که دیگه حالا حالاها فرصتش نیست
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزمم با این 3 تا ناز نازی شما مگه میشههههههه ایشالله فرشته های شما هم از آب و گل دربیان یه عالمه وقت برای خودت داشته باشی گلم
مامان
2 آبان 93 9:03
افرین به مامان هنرمند که با داشتن دو تا وروجک خوشگل بازم کم نمیاره
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییی دوست مهربونمممم
مامان عاطفه
3 آبان 93 12:14
خیلی جالبه انگار گل راستکیه و از ژله بیرون زده مهربونه دوسش دارم
مامان هانا و آریا
پاسخ
بله همسرم 5م با اینکه از نزدیک نگاه میکرد میگفت گل گذاشتی توش
مامان السا
3 آبان 93 12:58
زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست، همیشه باور داشته باش لایق بهترین هایی .
غزاله
3 آبان 93 14:40
سلام.ممنونم از حضور و تبریکتون
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزم امیدوارم همیشه همینطور عاشقانه در کنار هم باشید
ابجی سجا
4 آبان 93 10:33
به به دست كلتون دردنكنه خاله جون
مامان هانا و آریا
پاسخ
خواهش میکنم گلممم ،قابل شمارو ندارههه
ابجی سجا
4 آبان 93 16:44
به همان اندازه که چشم تو پر از زیبایی است، بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است...
مامان السا
4 آبان 93 22:57
عکس اون ژله هات منو کشته ها
مامان السا
4 آبان 93 22:58
منم شیکمووووووووووووو
مامان هانا و آریا
پاسخ
عزیزمممم ایشالله یروز بیای برات درست کنمممم
مامان السا
4 آبان 93 22:58
مییییییییییخواممممممممممممممممممممممم
مامان هانا و آریا
پاسخ
دوستم کاش شما هم میومدی به جشن کوچولومون،من شرمنده نمیشدم خوووو
مامان عاطفه
5 آبان 93 11:50
سلام خاله مهربون حالا دی گه وبلاگمو تکمیل کرئم یه سری بهم بزن
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزم حتماااا باکمال میل
مامانِ بهار
5 آبان 93 18:33
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████خ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
مامانی ماهان جون
6 آبان 93 11:06
سلام خانووووووم با سلیقههههههه،،دمت گرم از آموزشت،حیف که این ژله رو بلدم ،وگرنه میومدم اونقدر سوال پیچت میکردم در موردش که توبه کنی پست آموزشی بزاری
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلاااام آیسان جونممم خدارو شکرررررر خخخخخ وگرنه خدا باید به دادم میرسید اونوقت والاااا
مامانی ماهان جون
6 آبان 93 11:06
باشه الانم دیر نیست که در مورد آموزش دوم که بلد نیستم میپرسم..باشههههههههه؟؟؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
خدا خودش بخیر کنههه
مامانی ماهان جون
6 آبان 93 11:07
میگما فک کنم 5 بار نه شیش بار اون قسمتو خوندم اما متوجه نشدم چجوریاست نحوه عملش؟؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
اون عمل نمیکنه آیسانی شما باید عمل کنی دوست خوشگلمممم نرم افزارline camera رو دانلود کن. آپشن زیاد داره،مثلا میری قسمت گالری عکس و انتخاب میکنی و بعدش دیزاین و انتخاب میکنی و افکت و قاب و اینا انتخاب میکنی براش ،خوشگلش میکنی دیگههه آخر سرم سیو میکنیییی یا اگر چند تا عکس و کنار هم بخوای داشته باشی از collage استفاده میکنی و عکسا رو انتخاب میکنی و روشون کار میکنی. دانلود که کنی خودت باقیشو متوجه میشی عزیزم.
مامانی ماهان جون
6 آبان 93 11:08
یعنی کلیپشو تو گوشی درست میکنی بعدا همونجوری فرت میکنی به کامپیوتر و وب؟؟؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
عکسارو میدرستم و سایزشون کم میکنم و میذارم تو وب دیگه،البته من با تبلت پستام و میذارم ،دیگه راحتم
مامانی ماهان جون
6 آبان 93 11:08
سایزش که تبیعطا بزرگ میشه اونوخ اون چجوری میشه؟؟؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
بله خووووووب سایزش و با یه برنامه به اسم reduce photo size کم میکنم.
مامانی ماهان جون
6 آبان 93 11:09
واااااااااااا چرا عصبانی میشی؟؟؟بخدا خیلی دوست دارم یاد بگیرم ..اما نیشه که نیشه
مامان هانا و آریا
پاسخ
فک کن یه درصد عصبانی شده باشم شوخی کردممیشه عزیزم میشه ،تو میتونییییییی ستاد روحیه دهی سمانه و وروجکهااا
مامانی ماهان جون
6 آبان 93 11:10
فک کن میخواستم ژله گلدارو ازت یاد بگیرم چیکارا میکردم
مامان هانا و آریا
پاسخ
هههههههه هیچی دیگه من کلا در وبلاگ وتخته میکردم میرفتم
مامانی ماهان جون
6 آبان 93 11:11
دستت طلا نوش جونتون،خوش رنگ و رو و تو دل بره ژله ات
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییی دوست جونممممم
مامان گل پسر
6 آبان 93 13:50
اوووووووووووووووووووووم دهنم آب افتاد . چه ژله خوشمزه اي
مامان هانا و آریا
پاسخ
نگاریییییییی کجایی دختربابا دلتنگت شدیم قرار بود به زودی زود پست بذاری دیگهههه مثلاا بوووووووس برای عرفان عزیزم و نگار گل
مامانی آرتینا جان***
7 آبان 93 3:50
سلام خانمی دستت درد نکنه برای بار اول خیلی خیلی عالی بود ببین بار دوم چه شود نوش جونتون هانا جون و آریا جونمو ببوس مامانی.
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزممم مرسییییییی گلم،لطف داری حتما عزیزم،آرتینا جونم و ببوسید از طرف من
مامان گل پسر
7 آبان 93 9:47
عزيز مهربونم تو لطف داري . منم دوستت دارم .
مامان گل پسر
7 آبان 93 9:52
اين ژله تزريقي ات خيلي جالبه . راستش من يه بار درست كردم بد شد . يعني خراب شد . ايول به تو دوست هنرمند خودم .
مامان هانا و آریا
پاسخ
اععععع خوب یبار دیگه امتحان کن گلم شاید اینبار بهتر بشه ممنونممم
مامی فاطمه
7 آبان 93 10:06
سلام مامان عزیز خدا فرزندان دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
بابا و مامان
7 آبان 93 10:58
افرین وای چقد خوشمزست
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنووووون گلمممم
✿نسیم✿
10 آبان 93 11:51
سلام عزیزم مرسی همچنین به به خانوم هنرمند من ژله رولی خیلی درس کردم اما اینو نه حتما ی روز درس میکنم مرسی
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام گلم ژله رولی واقعا قشنگه منم درست کردم خیلی قشنگ میشه حتما درست کنم مطمئنا لذت میبری دوستمممم
مامانی ماهان جون
11 آبان 93 8:27
سلام ،فرا رسیدن روزهای حق علیه باطل و خون بر شمشیر به شما دوست عزیزم و خانواده محترم تسلیت باد.،به حق و حرمت این ماه عزیز از شفاعت شدگان ابا عبدالله قرار بگیریم.آمین
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام آیسان عزیزم،منم تسلیت میگم ایام سوگواری امام حسین (ع) آمین ،ممنون بابت دعای قشنگت
ابجی سجا
11 آبان 93 21:55
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان هانا و آریا
پاسخ
حتما عزیزمممم
مامان السا
13 آبان 93 14:39
خداحافظ همين حالا، همين حالا که من تنهام خداحافظ به شرطي که بفهمي تر شده چشمام خداحافظ کمي غمگين، به ياد اون همه ترديد به ياد آسموني که منو از چشم تو ميديد اگه گفتم خداحافظ نه اينکه رفتنت ساده اس نه اينکه ميشه باور کرد دوباره آخر جاده اس خداحافظ واسه اينکه نبندي دل به رؤيا ها بدوني بي تو و با تو، همينه رسم اين دنيا خداحافظ خداحافظ همين حالا خداحافظ
مامان السا
13 آبان 93 15:05
این شب ها چشم های من خسته است گاهی اشک ، گاهی انتظار این سهم چشم های من است
مامان نیلوفر
14 آبان 93 21:01
دستت درد نکنه مامانی ژله قشنگیه حتماٌ برای یکبار هم که شده درستش میکنم
مامان هانا و آریا
پاسخ
خواهش میکنم گلم،قابل شما رو نداشت،درست کنید حتما لذت خواهید برد
مامان گل پسر
15 آبان 93 11:10
چرا من هر كاري ميكنم نميشه
مامان هانا و آریا
پاسخ
عزیزمممممم،
مامان گل پسر
15 آبان 93 11:10
من آخرش از دست اين ژله عقده اي خواهم شد . حالا ببين كي گفتم
مامان هانا و آریا
پاسخ
از دست تو نگار
مامان گل پسر
15 آبان 93 11:11
ژله رولي هم نتونستم درست كنم حتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتي .
مامان هانا و آریا
پاسخ
اععععع ژله رولی که خیلیییی آسونه ،شاید دستورت خوب نبوده عزیزم
مامان گل پسر
15 آبان 93 11:12
من يعني اينقد بي استعدادم .
مامان هانا و آریا
پاسخ
اوا این جه حرفیههه گلممممم
مامان گل پسر
15 آبان 93 11:12
بذار يه بار ديگه نوشته هاتو بخونم ببينم ميشه عايا ؟؟؟؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
آره عزیزم دوباره بخون حتمااااا میتونی
مامان راحله
18 آبان 93 16:07
__________________________111¶¶¶111 _______________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ___________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ____________11111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________1¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶¶¶1 _______¶¶¶11¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶11111111¶¶¶¶¶¶¶1 ______¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶1111¶11¶¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶111111¶¶¶11111111 _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶111¶¶¶111111111¶¶1 _____________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶11¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ____________¶¶¶¶¶¶111¶¶¶111111¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶111¶¶¶¶11111¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶11111¶¶¶¶111¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶11111¶¶¶¶11¶¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶1111¶¶¶1¶¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶¶ ____________1¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶1111¶¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶¶1 _____________1¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ____¶____________11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ___¶¶¶_____________1¶¶¶¶¶1¶¶¶¶11 __¶¶¶¶____________¶¶¶11¶¶1 _¶¶¶¶¶1___________¶___11¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶1__________¶__¶1¶¶¶ ¶1¶1¶¶¶¶_________¶¶_1¶¶¶1 ¶11¶¶¶¶¶¶_______1¶__¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶__¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶1_11111 ¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶11¶¶¶¶____¶¶¶_¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ¶11¶¶¶__1¶¶¶____¶¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ¶¶¶¶1__¶¶¶1______¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ¶1___1¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶__¶¶¶¶______________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 1¶¶¶¶___________________111¶11¶1 ¶¶1
مامانی ماهان جون
19 آبان 93 13:26
سلااااااااااااااااام خانومی خوبی عزیزم،عذاراریهای این مدتتون مقبول،،نیستین چرا؟؟آپم که نمی کنین؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام آیسان گلمممم هستم عزیزمممم،اینم از آپ میبوسمت دوست خوبممم