هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

تولد دندون عشقولکم مبارکککککککککک♥♡♥

1393/7/27 4:15
1,279 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام 

سلام به همه دوستای گلم  و نی نی های خوشگلشونقلبماچ

سلام به روی ماه کوچولوهای نازمماچماچ

بلهههههههههههه بالاخره دندون پسرکم بعد از کلی اذیت شدن نفسم خودنمایی  کردلبخند

آریاجونم دندون خوشگلت12 مهر بیرون زد ،کلیییییی ذوق کردم ،مدام دست میزدم تا مطمئن شم که دندونته،به همه زنگ زدم اطلاع دادم و اشتباها به رقیه جون 50 بار 

گفتم آخه هی فکر میکردم نگفتم خوووونیشخند

مامان جون هی میگفت دستم و تو دهنت نکنم،اما من یواشکی دوباره چک میکردم و ذوق میکردم،آخه خیلییی تو این مدت اذیت شدی فرشته منقلب

تو همه موارد از دخترک یکی یدونم پیشی گرفته اما تو این مورد مثل خواهر نازت تو13 ماهگی دندون دار شدی عشقمممماچ

والبتهههه خودم و کلی کنترل کردم تا تو وبلاگ چیزی ننویسم تا یه جشن کوچولو برای این رویداد مهم بگیرم و با عکس بیام لبخند

عشق کوچولوی من تو این چند شب کلیییییی بیدار موندم تا بتونم برات ریسه و گیفت وبیسکوییت دندونی و یه سری چیز میز درست کنم،امااااااا

اما شما دوتا فرشته ها تا نیمه های شب نمیخوابیدید انگار متوجه شده بودید من کار دارم ،آریا جونم و بزووور ساعت 2 میخوابوندم ،هانا نمیخوابید،انقدر سر و صدا میکردی

هانا جونم تا آریا هم بیدارشه،چون خیلییی به هم وابسته شدید تا آریا میخوابه دلت براش تنگ میشه...آریا هم تا از خواب بیدار میشه میاد شمارو بیدار میکنه

خلاصهههه من شب آخر رسما از بیخوابی و خستگی اینشکلی شده بودمخمیازه و آخرش اینشکلیگریه

و بازم کمی ازچیزهایی که میخواستم درست کنم و بیخیال شدم...

به خاطر اینکه تازه جشن تولد گرفته بودیم نخواستم بقیه به زحمت بیفتن فقط یه جشن کوچولوی خودمونی و خیلییی ساده گرفتیم

ولییییی  به قدرییییی خوش گذشت که نگوووو...واقعا تمام خستگی که از تولد تو تنم مونده و این چند شب همه رفع شدلبخند

مراسم کادو دادن خیلی بامزه بود به همه گفته بودم کادو نیاریییید،مامان جون و خاله جون قبل از اومدن بقیه کادو دادن تا بقیه معذب نشن

فاطمه جون و می ما هم یواشکی کادو دادن تا بقیه متوجه نشن و زندایی مریم خیلی نامحسوس تو اتاق جاسازی کرده بود و بعدا بهم اطلاع دادنیشخند

به این میگن یه عملیات فوق سری

ممنونممممممم بابت هدیه های زیبااااقلب

دندون نازت مبارک پسرکمممم...شیرینمممم..عمرمممم...ماچ

 

اینم مهمون کوچولوهای ناز نازی ما که گیفتای دندونی که شب قبل از تولد با چشمای نیمه باز درست کرده بودم به سرشون زدن و آریا جونم روی لباسش...

ای جانم آریا همش میخواست فرار کنه ...الان که فکرش و میکنم فکر کنم به خاطر نبود پستونکت کلافه بودی عمر مامانقلب

عاشقتونممممم...مرسی که به جشن کوچولوی ما اومدید...ماچماچماچماچ

و اینم بیسکوییت های دندونی که با حضور هانا جونم و اصرار فراوان برای کمک ،به قدری به کارم سرعت بخشیدم تا هانا همه بیسکوییتار و با نقاشی یا خوردن تموم

نکنه که آخرش اینشکلی شدن ولی باز جای شکر داره نصف بیسکوییتا خورده شد توسط هانا گلینیشخند

وژله های گل دارم که جزو تجربه های اولم محسوب میشه و کلیییی ذوق برای درست کردنشون داشتممژه بلههههههه الان دارم فخر میفروشم نیشخند

اینم از آریا جونم به همراه نیلا عسلی در حال بازی در اتاق 

عکس پایین سمت چپ آریا از دست نیلا جونم عصبانی شده بود و دستاش و تند تندی به هم میزدخنده

دیگه اینکه از مشاهدات می ما، نیلا عسلی و آریا جونم تو اتاق تنها بودن که نیلا جون یه دستش تو دهن آریا و با اونیکی در حال ضرب و شتم پسرکم بودهقهقهه

به من هم میشه گفت مادر ،پسرم کتک خورده دارم از خنده پس میفتم ابرو اشکال نداره خوب ،پسرم جنتلمن بازی در آورده نخواسته دست رو خانوما بلند کنهنیشخند

دختر ناز مامان که اصرار داشت با پارمیدا قدش و اندازه بگیره

یادمه شبایی که بیدار می موند کنار من ، برای اینکه دعواش نکنم تا بره بخوابه برام ادای پیانو زدن و درمیاورد وهمه حرفاش و با شعر میگفت بهم ومدام بهم 

یادآوری میکرد که چقدر دوسم دارهقلب

واینکه بشقاب کیک یه نفر رومیز جا مونده بود و آریای گل مامان فرصت و غنیمت شمرده بود و سریعا برداشته و متواری شده بوووودماچ

اینم یه نمای دیگه از میز

و یه تشکر ویژه از مامان جون و می ما که یه آش فوق العاده خوشمزهههه درست کردنقلبقلب

 

یه کوچولو از جشن بگم اول از همه عشقم مامان گلم صبح زود با قلم گاوی که گفته بودم برام بگیره و آمادش کنه از راه رسیددد

وکلی کمکم کرد و من تو این فاصله کوچولوهام و حموم کردم تا مثل همیشه دسته گل باشن

بعدش خاله جون اومد که کلیییی از دستش عصبانی شدم چون علی کوچولوی نازم و نیاورده بود،البته علی آقا فرموده بودن درس دارن مژه

یه همچین پسر خاله درسخونی دارید شماچشمک

بعدش می ما جون رسید و به همراه مامان جون مشغول آماده کردن آش خوشمزمون شدنخوشمزه

وهمین طور فاطمه جون و نیلا عسلی و فتانه جون وزندایی مریم و پارمیداکوچولوی من و فائزه جون تشریف آوردن ...

من اومدم از میز عکس بگیرم که دیدم ای دل غافل یادم رفته دوربین و بذارم شارژ بشه ،همگی هم منتظر بودیم عکسا رو که گرفتیم شروع کنیم به پذیرایی از 

خودموننیشخند

دیگه گفتم شرمندههههه تا دوربینم شارژ نشه کسی سمت میز نمیرهشیطان

شروع کردیم به رقص و پایکوبی و برف شادی که کلی ذوق می کنید باهاش و انقدر خندیدیم و قر دادیم که از پای افتادیمممم

مهمونا همه منتظر بودن دوربین شارژ بشه خخخخخخخخ یه همچین میزبانی هستم مننیشخند

وقتی دوربین شارژ شد هیچکس در پوست خود نمیگنجید ،من پی در پی عکس میگرفتم و بقیه دلشون میخواست من و بندازن بیرون تا آش بخورن

ناگفته نماند که آمار آشپزخونه دستم بود که برخی یواشکی آش خوردنابرو

بعد از اینهمه ماجرا آشی که ساعت 2 قرار بود خورده بشه ساعت 6 صرف شد

مهمونای عزیزم قبل از خوردن یبار دیگه اجازه میگرفتن که مبادا من عکس نگرفته باشم و اتفاق ناگواری بیفتد

هانا جونم به همه مهمونا میگفتی جشن دندون داداش آریاستماچ

زنگ زدم آقای پدر هم به جمعمون بپیوند،وقتی وارد شد هانا سریع گفت بابایی موهات و کوتاه کردی،فدای دقتت بشم مامانی قلب

آخر مهمونی هم باباجی و عمو مصطفی و دایی مصطفی به ما پیوستند و بازم خوش گذروندیم و تمااااام

از خستگی زیاد هانا جونم ساعت 10 خودت افتادی رو بالشت و خوابت برد و بعدشم آریا جون خوابید و  من هم بعد از عمری زود خوابیدم 

دوستتون داریم خیلیییییییییی زیااااد...عاشقانه های منقلبقلب

نظرات (45)

مامان دینا
27 مهر 93 7:09
تولد اولین مرواریدت مبارک خاله ایشالله دندونای سالمی داشته باشی
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییی مامان دینا کوچولوی ناااز
مامان زری
27 مهر 93 8:31
آریاجونم مروارید کوچولوت مبارک به به چه جشن قشنگ و چه مامان باسلیقه ای آفرین به این مامان دوست داشتنی که تو همه ی موردا برای این دوتا نازنینش سنگ تموم میزاره چون با دوتا بچه ی کوچیک برنامه ریزی برای جشن و مهمونی دادن واقعا سخته
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنون خاله جونممممم مرسی دوستمخیلی لطف داری گلم فدای تو دوست خوبم،واقعا ما مامانا که دوتا کوچولو داریم بیشتر تر هم و درک میکنیم
هنرهای دست ساز چیکچی
27 مهر 93 8:33
خیلی خیلی مبارکه
مامان هانا و آریا
پاسخ
خیلی خیلیییی ممنووون
مامان مريم
27 مهر 93 9:06
تولت مبارک عزیزای خاله دوستتون دارم
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنوووون خاله جوووون ما هم دوستتون داریممم عزیزم خیلی سر میزنم شاید مطلب جدیدی باشه اما کمتر پست میذاری نوشتنت و خیلی دوست دارم ،فرصت کردی بیشتر پست بذار عزیزم
مامان جون
27 مهر 93 10:52
اریا جونم دندونت مبارک باشه خاله جون ایشالله همیشه سفید و سالم باشن مامان جون دستتون درد نکنه واقعا گل کاشتی ای جانم ماشاالله به هوش و دقت هانا جون . بووووووووس
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیی خاله مهربونمممم ممنون دوستم لطف داری
مامان شقایق
27 مهر 93 16:27
سلام خیلی خیلی مبارکه اریا جون دست مامان گلت هم درد نکنه که کلی زحمت کشیدن انشاالله دندونای بعدی رو به راحتی در بیاری
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام گلنممم ،خیلی خیلی خیلی ممنوووون خاله جونمم
مامانِ بهار
27 مهر 93 16:32
آخی عزیزممممممممممممم مبارکههههههههههههههههههههه چه خوب که بهتون خوش گذشته
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییی عزیز دلممم
مامان سمانه
27 مهر 93 19:27
سمانه جون خیلی با علاقه و عشق مطالبتو خوندم برم خیلی جالبه کارای هانا وآریا همه چیز شیک و قشنگ بود خسته نباشید عزیزم خیلی خیلی زحمت کشیدی مادر فداکار عکسای دعوای نیلا و آریا هم خیلی بامزه بود کلی خندیدم ؛ قربون آریای جنتلمنم بشم معلومه خیلی باغیرته ها
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونمممم عزیزمممم فدای تو دوست خوبمممبله دیگه پسر مامانشه آریسا جونم و ببوس
مامانِ بهار
27 مهر 93 20:29
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥
مامان تینا و...
27 مهر 93 21:56
تبریک میگم عزیزم
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییی خاله جون مهربونم
خاله سانی
27 مهر 93 22:22
اریای عزیزم اولین مرواریدت مبارک باشه قند عسلییییییی چه کیک خوشگلی چه گیفتهای خوشگلی دست مامانتون درد نکنه که اینقدر زحمت کشیدن ژله ها هم بسییااااار زیبا شدن نووش جوووووونتون وای وای ازین نی نی ها غافل بشی کارشون به ضرب و شتم کشیده میشه.اریا جونم چقدر بامزه عصبی شدی هانا جوونم چقدر شما باهوشی عزیزم افرین تو بیسکوییت درست کردن هم که به مامان کمک کردی البته بیشتر خوردنشون همیشه شاد باشید کوچولوهای دوست داشتنی
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییی خاله سانی جونم خیلییی لطف داری خاله سانی عزیزممم خاله جونم کاری بود که از دستم برمیومد مرسیییییییییییییی عزیزدلمم یه بوووووووووس محکم برای بنیتا جونم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 9:39
خوشگل خاله مبارک دندونات،الهی همه چیزای خوشمزه دنیارو و می می مامانو باهاشون گاز بگیری
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییی خاله جون جونی نمیشه خاله آیسانی آخه من شیر خشک میخورم خخخخخخخخخ آیسانی واسه من نقشه میکشبیی
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 9:40
مامانی خانوم انصافا هم چقده خوداری کردی دو تا پست پایینتر گفتی که آریا میخواد دندون درآره تب داشت که
مامان هانا و آریا
پاسخ
اون پستم همش حدس و گمان بود نشوندهنده اینه که من چه مادر باهوشی هستم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 9:43
ای ول مامان با حال دستت طلا که چند شب بیدار موندی تا برا پسملی یه جشن خوب بگیریآریا جونی انشالله بزرگ شدنی این پستو خوندی از کنار زن جونت تکون بخور بیا دست مامان مهربونو ماچش کن بااااشه؟؟؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنووووون .آیسان جونم آیسانی از الان من و با عروسم درننداز
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 9:49
اععععععععععععع این یه جشن سادستتتتت؟؟؟پ جشن مفصلتون چجوری میشه شماااااااااا؟؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
مفصلامون مفصلتره
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 9:57
خخخخخخخخ مامان خانومی نحوه کادو دادن سری رو یاد بگیر یه شب دعوتتون میکنم برا شب نشینی قسمتون میدم کادو نیارین اما شما این مدلی کادو بیارین
مامان هانا و آریا
پاسخ
عزیزم من ناراحت میشم رو حرف میزبان حرف بزنم ،کادو نمیارم ناراحت نشی یه وقت دوست جونمم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 10:01
تولدای ما هم اینجوری میشه من همه رو قسم میدم کادو نیارن،همه بیشتر میارن ما هم خوشحالتر میشیم
مامان هانا و آریا
پاسخ
خدا نکشتت مردم از خنده نه بابا اتفاقا من گزینه های پیشنهادی هم برا مهمونام میذارم خعلییی اذیت نشن،اینبار دیگه گفتم تازه کادو آوردن خووو بسه دیگههه
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 10:15
ای جوووووووووووووووووووونم چه خوشمزه هاااااااااااییییییییی،،دلم آب افتاد
مامان هانا و آریا
پاسخ
قربون دلتتت عزیزممم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 10:19
چه مهمونای نازنینییییییییییی،دستشون درد نکنه
مامان هانا و آریا
پاسخ
میسیی خاله جوووون
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 10:23
این نیلا کیه اینجوری هنذری آ/ریا رو کتک زده هان؟؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
به کتک خوردن پسر من میخندی عایا نیلا جون میشه دختر عمه فرشته هامم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 10:31
شاید تا ده روز دیگه دوربین شما شارژ نمیشد همه باید گشنه تشنه میموند عایاااااا؟؟؟؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
دیگه مهمون که میاد باید پی همه چی و به تنش بماله
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 10:37
واااااااااااا یادم باشه دعوتم کردین اومدم خونتون مهمونی ناخنک نزنم به غذا مذا..ایییییش زیر چشمی هم همه رو زیر نظر گرفته..اح اح اح اححححححححححح
مامان هانا و آریا
پاسخ
دوست گلممممم شما تشریف بیاریددد...هرچی دوست داشتی ناخنک بزن سعی میکنم حواس خودم و پرت کنم
مامانی ماهان جون
28 مهر 93 10:39
چه شب خوبی داشتین،،خدا رو هزار بار شکر بابت این روزهای خوش زندگیدعا میکنم هر روزتون درگیر شادی و خوشی باشه..در پناه خدا باشین
مامان هانا و آریا
پاسخ
بلههه عزیزممم واقعا خوش گذشت قلبونت دوست خوشگلمممممنون بابت دعای قشنگت ماهان جون و آیسان گلممم بوووووووووووس
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 مهر 93 10:27
عزیز دلم مبارکت باشه ایشالاه به سلامتی
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنون خاله مهلبونمم
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 مهر 93 10:27
وای چه خوشمزه های
مــحـیـــღــا
29 مهر 93 18:06
اوخییییییی .... چه پسر نازیییی ... چه دختر خانوم خوشملیییییییی ... چه مامان با سلیقه اییییی .... خدا حفظشون کنه براتون ...
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونممم عزیزم...لطف داری شماااا
مامانی آرتینا جان***
29 مهر 93 21:31
جشن دندونیت مبارک عزیزم دست مامانی گلت درد نکنه انشالله براحتی تموم مرواریداتو در بیاری و همیشه سالم و سفید بمونن.
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییی خاله جونم
مامان اعظم
30 مهر 93 11:29
مبارکت باشه خاله
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییییی خاله جونممممممم
مامان آنیسا
1 آبان 93 9:49
جشن دندونیت مبارک عزیزم بازم مامانی شاهکار کرده دستشون درد نکنه
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییی دوستممممم نظر لطفته عزیزم
مامان
2 آبان 93 9:08
وای چقدر اذیت شده واسه دندوناش ولی بالاخره که در اومد مبارکت باشه آریا جونییییانشاالله بقیه رو خیلی اذیت نشی گلکم
مامان هانا و آریا
پاسخ
بله خاله جونممم خیلی سخت بود برام ممنونمممم گلممم
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
3 آبان 93 13:46
ای جوووووونم مبارک باشه چه با سلیقه
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونمممممم عزیزمممممم
ابجی سجا
4 آبان 93 10:34
مبارك باشه عزيزدلم
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونممممم عزیزممممممم
ابجی سجا
4 آبان 93 10:34
من از تمام دنیا فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
7 آبان 93 15:30
به به مبارک باشه به سلامتی . مامانی دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودید همه چیز عالی بود
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییی دوستممممم،نظر لطفته
مامان نیلا
10 آبان 93 11:50
آریا عزیزم،تولد اولین دونه برفت مباررک پسمل ناز اخه چرا فرار یه ذره رزمی کار کن عزیزم نزار این دخمل ما اینقدر بهت زور بگه سمانه جان دست شمادرد نکنه همه چیز عالی بود مخصوصا ژله خوشگلت و گیفتهای قشنگت
مامان هانا و آریا
پاسخ
منونم فاطمه جونممم عمه جونم من کلا دلم نمیاد نیلا عسلی و اذیت کنممدیونی یه درصد فکر کنی نمیتونم مرسی عزیزممم،نظر لطفتههههه
مامانی(برای دخترم زهرا)
10 آبان 93 12:39
پیوستن نی نی نازت به کباب خورا مبارک انشاا هانای خوشگل و آریای کوچولو صد ساله بشن البته با حفظ سلامتی و شادیشون و زیر سایه ی پدرو مادر گلشون
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونمممممم گلمممم انشالله زهرا کوچولو همیشه سالم و سلامت باشه زیر سایه پدرو مادر مهربونش
طراحی قالب
10 آبان 93 16:57
طراحی قالب با عکس های کوچولوهای نازتون
مامانی امیرحسین جونی
11 آبان 93 23:38
اولین مرواریدت مبارک گل پسری آریا جونمونم بالاخره کباب خور شد هورا ا ا ا با اجازه لینک شدین
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونم خاله جونممممم شما هم لینک شدی عزیزمممممم
مامان عاطفه
14 آبان 93 18:42
عزیز میوه هاتونو موقع جشن ها بدون اینکه توی قاب بچینی روی میز میچینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کسی ضرب نمی گیره یا اینکه میوه را نخوره وسواسی توی فامیل ندارین؟؟؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
نه عزیزم مشکلی پیش نمیاد ،خوب قبلش رومیزی و تمیز میکنم،خیلی هم با میل خورده میشه
مامان نیلوفر
14 آبان 93 20:56
عزیزم مرواریدت مبارک دست مامانی درد نکنه چقدر زحمت کشیده
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونم خاله جونییی فدای تو گلم
سولماز
14 آبان 93 21:12
سلام مبارک من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم دختر وپسر تون خیلی نازند اسپند یادتون نره
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزمممم،قبلا هم به وبلاگتون سر زدم ،3 قلوهاتون فوق العاده نازن من عاشق چند قلوام،خدا خیلی دوستون داره که فرشته های به این نازی بهتون داده ممنونم عزیزم حتمااا
مامان گل پسر
15 آبان 93 11:24
اين بيسكوئيت ها رو خودت درستيدي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ايول بابا . هر روز به بي استعداد بودنم بيشتر پي ميبرم .
مامان هانا و آریا
پاسخ
بله دیگه خودم درستیدم
مامان گل پسر
15 آبان 93 11:28
ميگم وقتي ما مياييم دوربينتو از الان شارژ كن ها . من اعصاب مصاب ندارم كه غذاهاي به اين خوشمزگي را ببينم و بصبرم تا دوربينت شارژ بشه . از الان گفته باشم هااااااااااااااااااااااااااا . جنگ اول به از صلح آخر
مامان هانا و آریا
پاسخ
چشم عزیزمممممشما بیاااا از الان دوربین و شارژ میکنم
مامان گل پسر
15 آبان 93 11:29
خب مهمونا حق داشتن كه يواشكي برن آش بخورن . وقتي تو پايكوبي ميكردي و قر ميدادي اونام جيم ميشدن ميرفتن آش ميخوردن .
مامان هانا و آریا
پاسخ
موقع رقص و پایکوبی آمار و داشتم
مامان صدرا
15 آبان 93 17:42
پسملی مرواریدات مبارک به به چه جشن قشنگیچه مامان با سلیقه ای
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییی مامان صدرا جون نظر لطفته عزیزمم