هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

برای شما دوستای ماهم...

1393/9/6 2:59
693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیزم

احتمالا تا چند وقت دیگه کلا وبلاگ و تغییر بدم و بگذارم شیرینی پزی و آشپزی سمانه و وروجکهاابله

این پست و گذاشتم تا شاید یه مامان دیگه مثل من دلش بخواد برای کوچولوش و البته همسرش یه چیز خوشمزه درست کنه

چند روز پیش دنبال یه خمیر عالی میگشتم که به یه خمیر فوق العاده برخوردم تو مامی سایت...

لینکش و براتون میذارم، من که کلییییی خوشم اومد، ازش میشه به عنوان خمیر پیراشکی ، پیتزاو خیلیییییی چیزای دیگه استفاده کرد و کیفیتش و بافت نرمش

فوق العاده است...

من داخل خمیرم پنیر تبریز گذاشتم وقتی درست شد خیلی خوشمزه بود، هانا خیلی خوشش اومد...

برای پیتزا استفاده کردم، مربا ریختم روش یا داخلش  عالی بود...ما که خیلی دوستش داشتیم...

برای حلقه مرغ استفاده کردم عالی بود...

خلاصه اگر کوچولوی بدغذا دارید میتونید هر چیزی رو درست کنید و داخل این نون بگذارید فرم خوشگل بهش بدید تا کوچولوی نازتون هم خوشش بیاد و بخوره....

همسری من دو روز نهار برد شرکت و فقط یدونه ش به خودش رسیده بود ...

اینم لینکش:http://mamisite.com/forum/t2749.html

اینم عکس چند تا از خوشمزه هام که عجله برای خوردن فرصت برای تز ئین نذاشت

پسندها (13)

نظرات (27)

ساینا
6 آذر 93 3:46
واای چه وبلاگ قشنگی داری عزیزدلم،ماشالا به جیگرطلاهات،خیلی نازن ماشالا به به چه چیز خوشمزه ای،حتما درست میکنم،مرررسی
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونمممم عزیزممممم، نظر لطفته امیدوارم درست کنید و لذت ببریدددد
مامان گل پسر
6 آذر 93 8:21
عزيزم دستت ندره . معركه است
مامان هانا و آریا
پاسخ
فداااااااات نگارجونمممم، لطف داری دوستم
مامان گل پسر
6 آذر 93 8:23
چه باسليقه اي تو عزيزم
مامان هانا و آریا
پاسخ
دیگه وقتی دوستی مثل تو دارم همینه دیگهههه
مامان گل پسر
6 آذر 93 8:24
ياد اون ضرب المثل تفتادم كه ميگه رنگ رخسار خبر ميدهد از سر درون . خخخخخخخخخخخخخخخخخ از قیافه نونها معلومه كه خيييييييييييلي خوشمزه هستن
مامان هانا و آریا
پاسخ
ضرب المثلت تو حلفم خخخخخخخخخ درست خبر داده خوشمزه ان
مامان گل پسر
6 آذر 93 8:25
نه ديگه اينجوري نميشه . منم بايد فرصت كنم و بشينم تلاش كنم بلكه بتونم از اين نونها و از اون ژله تزريقي هات درست كنم . هرچند كه بعيد به نظر ميرسه اما بايد تلاشم رو بكنم و نا اميد نشم
مامان هانا و آریا
پاسخ
نگار جونم تو هرکاری بخوای میتونی انجام بدی عزیزممممممالبته با این همه مشغله خودتو اذیت نکن عزیزم
مامان صدرا
6 آذر 93 10:06
به به چه خانوم با سلیقه وهنر مندی دهنمون اب افتاد خانومی دستت درد نکنه نوش جون کوچولو هات
مامان هانا و آریا
پاسخ
لطف داری دوستم شرمنده اگر دلتون خواست ممنونم عزیزممممممم
مامان راحله
6 آذر 93 16:16
مرسی عزیزممممممممم .. معلومه خیلی خوشمزه س
مامان هانا و آریا
پاسخ
خواهش میکنم گلمممم
مامانی(برای دخترم زهرا)
6 آذر 93 16:45
سلام بدون تزئیین هم خوشگلن عزیزم همین که دستای ناز هانا کمک کارت بوده برای خوشمزگی اینا کافیه دخمل ناز و پسر گلت رو از طرف من ببوس
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزدلممممممنونممم زهرا جون و ببوس عزیزمممم
ملیحه
7 آذر 93 8:03
عالی بود
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییی دوستممممم
عاطفه
7 آذر 93 20:56
سمانه جونی قربونت برم چقدر تو با سلیقه و با حالی خوش به حال بابای آریا و هانا جونم مگه نه
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی عزیزمممم بابای هانا و آریا که بعلهههههه
مامان شقایق
8 آذر 93 14:27
وای که چه خوب میشه منم اشپزی دوست دارم ولی خیلی تبنلم خیلی دوست دارم غذاهای متفاوت درست کنم ولی همش این روز اون روز میکنم بعد دیگه یادم میره ولی این نون ها خیلی به نظر راحت خوشمزه میاد بیبینیم چی میشه دیگه
مامان هانا و آریا
پاسخ
عزیزممممم امیدوارم درست کنی عزیزمممم
مامان فرناز
9 آذر 93 21:57
عاشق وبلاگتم و كوچولوهات و هنرت شاد مي شم مي يام خدا هميشه كنارتون باشه انشاءاله
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونممممممم عزیزمممم، منم از اینکه به وبلاگت میامو نوشته های قشنگت و برای رادمهر عزیز میخوندم خوشحال میشم
مامانی و بابایی
10 آذر 93 1:06
سلام این بار شسصتم ک هم سلام میدم هم لایک میکنم امیدوارم ک ثبتشه میگم مامان هانا وآ ریا خدایی با دوتا نی نی میرسی این همه خلاقیت داشته باشی من ک امروز ی ناهار شوردادم شوهرجان ولی این نونامنو درهرحال معلومه خیلی هنرمندی بازم منتظرخوشمزه هات هستم
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزممم شرمنده، احتمالانی نی وبلاگ مشکل داشته والاااا از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون هانا جون لطف میکنه میاد کمکم آریا هم یوقتایی حواسش نیست و من سعی میکنم زود تموم کنم کارم و وقتایی هم که بهونه میگیره به سختی کارم و تموم میکنم ولی خوب یکم سخته اما دوست دارم چیز میز جدید درست کنم ناهار شوراشکالی نداره یوقتایی لازمه براشون فدااات عزیزم نظر لطفته
مامان ماریا
10 آذر 93 22:43
به به معرکه شده . آفرین مامانی .
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییی عزیزممممممم
بابا و مامان
11 آذر 93 7:25
وا دستت درد نکنه مامان خیلی عالیه عزیزم
مامان هانا و آریا
پاسخ
خواهش میکنم مامانی مهربون
مامان آنیسا
13 آذر 93 8:11
آفرین به این مامان هنرمند و کدبانو خیلی خوشکلن دلم خواست
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی عزیزممم شرمنده دلت خواست عزیزم
مامان نیلا
24 آذر 93 17:10
واقعا خوشمزه بودن ممنون
مامان هانا و آریا
پاسخ
نوش جان عزیزممممم
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 11:17
واااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااای من ..دختر من اعصاب ندارم اینجوری با احساسات من بااااازی نکننننننننننننننننن
مامان هانا و آریا
پاسخ
حالا چرا خودزنی میکنی عزیزمممم
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 11:17
سمانه جونی خوشحالم که اسمتم لو دادی الان
مامان هانا و آریا
پاسخ
یعنی تا الان اسم من و نمیدونستیآیسااااااان تو پستای خیلی قبلترم اسمم و گفته بودم
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 11:18
والا من با هر فرمولی که پیش میرم از این نونا بپزم نمیششششه که نمیشه کلا وا میره میچسبه ته سینی
مامان هانا و آریا
پاسخ
آیسان جونم این خمیر خیلیییییی آسونیه به امتحانش می ارزه، انیدوارم درست کنی.
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 11:19
عالی بوووووووودن..میییییییییییسی هزارتااااااااااااااااااااااا
مامان هانا و آریا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزممممممم
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 11:20
سمانه جونی بازم از این پستها بزار نیم قدم نیم قدم آموزش بده باشههههههههههههه؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
چشم عزیزمممم
مامانی ماهان جون
25 آذر 93 11:21
من جای رفقای شوهرت بودم زود میبرفتم زنمو سه طلاقش میکردم که عبرت سایرین گردد..خوبه که نیستم
مامان هانا و آریا
پاسخ
واقعا خداروشکر که نیستی
✿مامان عاطفه✿
19 دی 93 0:05
به به خیلی گلی مامان مهربون خوش به حال آقاتون
مامان هانا و آریا
پاسخ
نظر لطفته گلم
ثمره مامان حوا
16 بهمن 93 1:58
چقدر با سلیقه ...
مامان هانا و آریا
پاسخ
لطف داری دوستم
مامانی رسا گل پسر
24 بهمن 93 22:48
مرسی دوست عزیز به خاطر معرفی سایت بدرد بخور خمیر معرکه قبلنا منم درست میکردم ولی از وقتی پسر نازم به دنیا اومده دیگه وقت نمیکنم خیلی دلم هوس پختن این نونا رو کرد بازم ممنون راستی دوست داشتید به ما هم سر بزنید ما شما رو با افتخار لینک کردیم
مامان هانا و آریا
پاسخ
خواهش میکنم گلممم حتمااااا سر میزنم عزیزم، شما هم لینک شدید