هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

روزهای سخت هانا و مامان ...

1391/10/20 13:43
561 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم ،زندگی مامانی...

چند وقت پیش خیلی سعی کردم از پوشک بگیرمت اولش خوب بود چون به خاطر ذوقی که برای آب بازی داشتی هر چند دقیقه یک بار میگفتی دشویی دارم(دستشویی دارم)..اما بعد از یه مدت برات کسل کننده شدو کم کم من و مجبور کردی دوباره پوشکت کنم.

 

وقتی دوسالت کامل شد خواستم از شیر بگیرمت که هر بار کلی اشک میریختی که باعث میشد اشک مامانی هم دربیاد. نگرانو هزار بار بوسم میکردی و من دیگه طاقت نمیاوردم.

تا اینکه به اصرار دوستان من مصمم شدم که شمارو هم از پوشک و هم از شیر بگیرم.

زندگی من امروز چهارمین روزیه که دلم برای اینکه چند لحظه تو آغوشم بمونی تنگ شده. فکر کنم این پروسه بیشتر من و اذیت میکنه.خودم باورم نمیشه که دیگه شیر نمیخوری.هرشب گریه میکنی و بزور میخوابی دو روز اول هم قبل از ساعت 8 بیدار میشدی و خوابت نمیبرد. اما الان فقط شبا دیر میخوابی.

واینکه روزا دیگه پوشکت نمیکنم تا الان که همه چیز خوبه.

نازنینم خیلییییییییییییییی دوست دارم و این مدت واقعا برام سخت بود تازه میفهمم چرا میگن مادر بودن انقدر سخته.

 شیشه شیرتو پر از شیر میکنم وشما هم خیلی ناز همه رو میخوری.و من عاشششقت میشم...قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)