هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

هانا شُونَنی

1391/10/20 12:27
840 بازدید
اشتراک گذاری

گل من چند وقتی میشه که شما اسم و فامیلت رو با هم یاد گرفتی وقتی ازت میپرسم اسمت چیه میگی:هانا شُونَنی(هانا روشنی).

تازه جدیدا اسم بابارو هم میگی بابا شوننی...

 

نفسی تا یه اشتباه کوچولو ازت سر میزنه که اصلا از قصد هم نبوده مثلا دستت میخوره به چشم من سریع میگی بیبَشید(ببخشید)و اگر من جواب ندم دوباره میگی سمان بیبَشید تا وقتی تکرار میکنی که مطمئن بشی من حالم خوبه.( از بس که ماهی عسلممممممممم)

چند روزیه که حلقه لاغری و برمیداری و میخوای که دو تایی بشینیم وسط و شما هر طرفی که میخوای مامان و ببری و اگر جایی گیر کنیم اصلا اعصاب نداریخنثی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواهر فرناز
20 دی 91 12:40
دوستای گلم سلام
من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردم
اگه میشه به من رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشم
ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم
شماره عکس
من 0012
دل من به دستان پر مهر شماست
راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنم
یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خورم
زمان رای گیری هم
فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست
اینم آدرس

http://ninimod.niniweblog.com/post57.ph



سلام عزیزم خواستم رای بدم اما متوجه شدم که رای گیری انحام نمیشه وقرعه کشی میشه




بهارک
13 بهمن 91 1:10
وااااااااااااااای من تازه کشف کردم وبلاگتون رو
نمیدونستم وبلاگ دارید
با اجازه لینکتون کردم و الان دارم میرم همه پست ها رو ببینم
بوووووووووووووووووس







ممنون عزیزم منم لینکت میکنم