هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

برای عزیز دلمممممممممم

1391/10/12 1:15
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم 

خیلی وقته میخوام برات بنویسم اما امان از دست شما کوچولوی نازم که با مامان بیدار میشی و با مامان میری لالا...

 

نفسم تو خیلی عسل شدی،خیلی شیرین شدی...

عزیز دلم جدیدا یه کوچولو جلب توجه میکنی

مثلا میری به بابایی میگی مامان دستمو بریده 

همون لحظه من میپرسم مامانی دستت چی شده؟میگی بابا بریده دستمو

تازه دیروز هم تا از واب بیدار شدی گفتی اسکانه(افسانه) دستمو بریده.متفکر

وهر روز به خاطر یه خط کوچولو رو دستای شما همه متهم میشن .

       ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مامانی شما هم شدی مثل خودم تا لحظه ای که بابایی بیاد همش کلافه ای؛انگاری حوصلت میره .

تا بابایی میاد شاد میشی ،ازاین رو به اون رو میشی. جالبه شما هم مثل مامانی بدون بابایی دلت میگیره... کاش میشد همیشه خونه باشه دوتایی مثل هرروز اذیتش کنیمچشمکنیشخند

البته جدیدا شما دیگه شورش و درآوردی و همش میچسبی به بابایی قهر

امشب خواستم ببرمت حموم تا فهمیدی بابا هم قراره بره حموم هر کاری کردم دیگه با من نیومدی حموم هی میگفتی مامانی برو و خلاصه بابایی و مجبور کردی همون لحظه ببرتت حموم خنثی

واین طور میشه که بابایی به من فخر میفروشه هیییییییییییییییییییییییییقهر

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گل من جدیدا هر روز هوس بستنی میکنی و تا به بابا زنگ میزنم سلام نکرده میگی بابا مستنی بخر.

 

مامانی مثل فرشته ها میمونی.برای هر کاری که میدونی اجازه اون کار و نداری هزارتا بوس میکنی تا کارت انجام بشه و اگر من نخوام بوسم کنی بزور میگی بوووووووووووووووس و منم به ناچار اجازه میدم خنثی

عزیز دلممممم یه کارتایی داری که عکس داره و زیرش نوشته اسمش و ،خیلی بامزه یاد گرفتی و همش میگی نبشته(نوشته) اَخ(یخ) وکلا خیلی ناز حرف میزنی زندگی من...

نفسم وقتی میخوای یه چیزی و تعریف کنی همش میگی خوووووووووووب بعدششششش و ما هم باید بگیم خووووووب تا شما ادامه بدی...

 

وقتی یاد روزایی میفتم که نمیتونستی حرکت کنی باورم نمیشه انقدر بزرگ شدی و انقدر شیطون که نمیتونم از پست بربیام... امشب که یه کوچولو زود خوابیدی دلم برات تنگ شد ...

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست داریمممممممممم عزیزمممممممممممقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)