هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

عسل خانووووووم...

1392/5/22 2:24
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی...

عزیز دلم دوست دارم هر روز بیام و برات بنویسم اما این روزا خیلی بیحوصله شدم...

 

نفسم چند وقتیه میخوام برات بنویسم اما همش میگم زوده...

به امید خدا تا حدودا یک ماه دیگه یه فرشته کوچولوی ناز دیگه مثل خودت وارد جمع سه نفرمون میشه ...

همش منتظرم عکس العمل شما عسل مامان و ببینم خدا کنه با هم کنار بیایید وگرنه نگران

خووووب حالا بریم سر اصل مطلب...

کوچولوی مامان هنوزم که هنوزه هر وقت بیکار میشی حتی اگر من کنارتم نباشم داد میزنی میگی مامان من خیلی دوست دااااااارم  منم میگم منم عاشقتم وشما میگی منم عاشگتم یا یه وقتایی میگم تو عزیز دلمی شما هم میگی منم عزیز دلتمخنثی خلاصههههه همینطور همدیگرو تحویل میگیریم طفلک بابایی که در آخر این شکلی میشهسبز البته الان دیگه عادت کرده 

دیگه اینکه دیروز اومدی جلوی چشم من میگی مامان دستشویی دارم و هی این پا و اون پا میکنی منم گفتم بدو هانا بدو دستشویی و شما دیگه نتونستی خودت و کنترل کنی و همونجا نشستی کارت و کردی و من عصبانی شدم و داد زدم سرت... 

الهی بمیرم دستت و گذاشتی رو صورتت و گریه میگردی و با زبون شیرینت میگفتی مامان من خجالت میکشممممم. خیلی دلم برات سوخت عسلم .سریع بوست کردم و از دلت در آوردم عزیزممممممماچ

امروز هم یه پارچه پیچیدی دور گردنت و بزور خودت و داری خفه میکنی و با صدایی که بزور در میاد میگی مامان زنگ بزن به پلیس بگو من شکست خوردمخنثی (اینم اثرات فیلم دیدن)

از کارتونا هم یاد گرفتی یه وسیله ای شبیه میکروفن برمیداری و مثلا داری آواز میخونی...

تازه چند روز پیش دستت و وقتی داشتی آواز میخوندی گذاشتی زیر چونه من و به صورتم نگاه میکردی و آوازت و میخوندی...(فک کنم کلا باید شبکه جم جونیور و حذفش کنم والااااا)

راستی یادم رفت بگم یه  بار خیلی وقته پیش یه آقایی پیراهن بلند و سفید مثل طلبه ها پوشیده بود و تو مغازه کنار ما بود و داشت خرید میکرد و شما هم هی بلند بلند میگفتی مامان مامان آقای دتکره(دکتر)

بدبختی کوتاه هم نمیومدی...

فکر کنم قضیه آقای دتکر هم برات ننوشتم ،چند ماه پیش ما شما رو برده بودیم دکتر و آقای دکتر معاینه کرد و برای معاینه کردن شما متوسل بزور شدیم و شما هم مطب و رو سرت گذاشته بودی و بعد از معاینه جلوی روی دکتر میگفتی آقای دتکر بی ادد(آقای دکتر بی ادب) .خلاصه که ما در شرمساری به سر بردیم مادر.خجالت

تازه عاشق بادکنکم هم هستی  مخصوصا وقتی میترکه کلی شاد میشی...

به کارتون بابا لنگ دراز به جای جودی ابوت میگی ،جولیا...

عاشق تام و جری و باب اسفنجی و اسکوبی دوو  و مستر بین و بره ناقلا هم هستی...

چند روز پیش رفته بودیم برای نی نی جدید یکم خرید کنیم شما گیر داده بودی برات کالسکه بخریم ...

وقتی اومدیم خونه میگفتم مامانی برای داداشی خرید کردی؟؟؟؟؟

و شما با جدیت تمام انکار میکردی و میگفتی نهههههه مامانی خریده خنثی

عزیز دل مامان چند روزه پستونک دوران فسقلی بودنت و پیدا کردی و مدام میخوری ...

راستی من چند شب پیش حالم خوب نبود ،صبح همین که چشماتو باز کردی گفتی مامان بهتر شدی؟؟؟؟؟؟؟ دختر مهربون مامانقلب

تا یه جاییت زخم میشه میگی داغوی بی ادد (چاقوی بی ادب) من و بریده 

یه وقتایی میری دستمال از تو کشوی آشپزخونه یا به قول خودت آشمنگونه برمیداری میاری و هر دستت یدونه میگیری و میگی مامان آینگ(آهنگ) بذار برقصمقلب

یا دستمال میاری میگی مامان گریه نکن و من میگم من که گریه نمیکنم بزور میگی مامان گریه کن وقتی من ادای گریه کردن در میارم من و دلداری میدی و دستمال و میکنی تو چشمم و میگی مامان گریه نکن آقای دکتر بی ادد چرا دخترم و اذیت کردی ؟؟؟؟؟بیام دعوات کنم؟؟؟؟؟

عسلم خیلی خیلی شیرینی ...

خداکنه داداش کوچولوت زودتر بیاد تا منم از این بیحوصلگی بیام بیرون ...

خیلیییی خیلییییییییییی عاشقتیممممممم عزیزمممممممممم

الهی مامان فدای یکی یدونه نازش بشهههههههقلبماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تنها
26 مرداد 92 10:30
شرر
31 مرداد 92 3:41
سلام
سمانه بچه ات لهجه داره هاا روش کار کن خخخخخخخخخخ جیگرشو
حالا خوبه شکست عشقی نخورده ههه کلی خندیدم با این حرکتش
انشالله که داداش هانا جون هم به سلامتی بیاد کنارتون


سلام عزیزم
الهی مامانش قربون اون لهجش بشه
مرسیییییی


عکس فرش
5 شهریور 92 18:33
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265