هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

ماه میهمانی خدا...

1393/4/15 17:38
545 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکر به خاطر اینکه امسال هم مارو قابل دونستی و مهمونی دعوتمون کردی...قلب

فرشته های کوچولوی من ...

من یه مامان مهربون دارم که تا حدی دلسوزه که دلش نمیومد من روزه بگیرم...میترسید من اذیت بشم...الهی فداش بشم من...قلبماچقلب

خلاصه که روزه هامو تا حدی که توانشو داشتم میگرفتم،اما وقتی با بابایی ازدواج کردم...وقتی میدیدم روزه میگیره منم دیگه روزه هام و کامل میگیرم...

امیدوارم شما هم در آینده روزه هاتون و بگیرید و نمازتون و بخونیددد...بالاتر از همه اینکه پاک باشید و پاک زندگی کنید...خیال باطل

دیروز مثل پارسال تصمیم گرفتم بامیه درست کنم آخه خیلی لذت بخشههههههه ...لبخند

آریا کوچولو که خوابید خیلی آرومکی که دخمل ناز مامان متوجه نشه رفتم آشپزخانه و شروع کردم به آماده کردن مواد...

هانا مشغول تماشای تلوزیون بودی...آخراش بودم که هانا خانوم متوجه شدی که بلهههه مامان داره یه چیزی درست میکنه و اصرار که کمک کنم....

مثلا یکم کمک کردی...

وقتی بامیه ها آماده شد،شما که بامیه آماده رو نمیخوردی ...یکی برداشتی و خوردی و دیگه ول کن نبودیییی...اولش اسمش و میگفتی وانیلی... والان وامیه...

اینم عکس بامیه هامووون....

امیدوارم  طاعات و عبادات همگی مورد قبول حق واقع بشه....

 

اینم از عسل مامان که وقتی مامان میخواد نماز بخونه میخواد که باهام همراهی کنه و هی آرومکی زیرلب زمزمه میکنی الله اکبر...فرشته

راستی از حرف زدنت با خدا ننوشتم...چند شب پیش بابایی چشماش درد میکرد و شما ازم پرسیدی بابایی چرا اینطوریه گفتم چشمای بابایی درد میکنه ...

بیا دعا کن بگو خدایا چشمای بابایی و خوب کن ...دیروقت بود بابایی طاقت نیاورد رفت داروخانه و شما هم گفتی خدایاااا رحمت کن چشم بابا خوب شههه...

وقتی بابا نبود برقا رفت و من گفتم وااای هانا من میترسمم که گفتی نترس مامانی خدا مارو بغل کرده...در یکی از کمدا نیمه باز بود گفتی مامانی به خدا 

میگی در کمد و ببنده من میترسم...خنثی

صدای ماشین بابایی اومد و گفتم هانا بابایی اومد گفتی چشماش خوب شد؟؟ گفتم آره خوب شد...

برگشتی گفتی خدایا مرسی که چشمای بابایی و خوب کردی ،دیگه برو هر وقت دوباره کارت داشتیم صدات میکنیم...خنثی

خدایا جدا من یکی شرمنده امخجالت

راستی دیشب  بابایی داشت نماز میخوند من حواسم نبود یه آن دیدم شما دوتا رفتید سر وقت بابایی و مهرش ...بابایی هم نمازش تموم شد کلی بوسه بارونتون کرد... 

خیلیییییی زیاد دوستتون داریم...

 

 

 

 

 

نظرات (32)

خاله سانی
15 تیر 93 23:51
الهی قربونشون برم با این کارای بانمکشونادم 2تا اینجوری فسقلی بانمک داشته باشه همش شاده خدا حفظشون کنه
مامان هانا و آریا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربووون ممنووووون از محبتت عزیزم،خدا همه کوچولوهارو حفظ کنه
مامان مهرناز
16 تیر 93 0:22
به به مامانیه هنرمند عزییییییییییییییییییییییییزم کاش ماهم مثل این فرشته ها میتونستیم راحت با خدامون صحبت ودرد دل کنیم
مامان هانا و آریا
پاسخ
با تشکر واقعا خیلی زیبا با خدا صحبت میکنن
مامان فرناز
16 تیر 93 2:38
با سلام و آرزوی قبولی طاعات از اینکه به وبلاگ رادمهرم سر زدید صمیمانه سپاسگذارم و خداوند حامی و نگهدار فرشته هایتان باشد که بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند روی ماهشان را ببوس گلم
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون از کامنت پر مهرت،شما هم صورت ماه فرشته کوچولوتون و ببوسید
خاله سانی
16 تیر 93 13:10
چه بامیه هایی معلومه خیلی دست پختتون خوبه و هنرمندین
مامان هانا و آریا
پاسخ
لطف داری گلم این طوریام نیست هر از چند گاهی از دستم در میره
مامان پریسا
18 تیر 93 23:33
به به چه بامیه های خوشمزه ای خدا نگهدار این دو تا دسته گل باشه که معلومه از الان نماز خونند.
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنون مامان پریسای نازنین
ملیحه
19 تیر 93 0:36
خیلی جگرین شمادوتا والله
مامان هانا و آریا
پاسخ
نظر لطفته خاله مهربوون
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
19 تیر 93 8:47
سلام گلم چقدبامزه ان اين دوتا.خدابراتون حفظشون كنه. سلام به روی ماهت عزیزممم ممنونممم خدا فرشته کوچولوی شمارو هم حفظ کنه
مامانی(برای دخترم زهرا)
19 تیر 93 11:44
عزیییزم ماشاا... به این شیرینکای زندگیت
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنون عزیزم ...زنده باشید
مامان عرفان
21 تیر 93 11:14
واميه ؟؟؟ خخخخخخخخخخخ چه جالب.
مامان هانا و آریا
پاسخ
بلهههههه تازه وامیه هم نه بعدا متوجه شدم دخمل مامانی میگه واویههههه الهی مامان فداش بشههه
دنیا
22 تیر 93 19:23
کوچولوی خیلی نازی دارین خدا حفظش کنه خوشحال میشم به منم سر بزنین
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییییی عزیزمممم حتماااا خیلی هم خوشحال میشم
مامانی
23 تیر 93 2:08
سلام عزیزم خوشبحالت 2تا فرشته داری منکه هنوز منتظرم خوشحال میشم بازم بیای پیشم و از تجربیاتتم برام بگی موفق باشی
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزمممم انشالله به حق این ماه عزیز فندق کوچولو ناناز میاد تو دلت خیلی ماهی مامان گل آینده
بــــــــــــاران
23 تیر 93 10:11
سلام ممنون به وبم سرزدی ولایک زدی ماشاالله برای نی نی های ناز نازی و خداروشکر برای لحظه های ناب مادریت
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از مهربونیت
بابا و مامان
23 تیر 93 19:14
فدای هر دوتاییتون
مامان هانا و آریا
پاسخ
خدا نکنه گلممم
بابا و مامان
23 تیر 93 19:15
مامان جون لینک شدید البته با جازه
مامان هانا و آریا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان عرفان
24 تیر 93 12:17
واويهههههه؟؟؟واي خداي من . مردم از خنده
ابجی سجا
25 تیر 93 15:20
توچشمات ی دنیاآرامشه چشماتونبندکه آرامشم ازبین بره...
مامان دانیال&ویانا
26 تیر 93 10:28
ای جانم خدا حفظتون کنه فرشته های ناااااااااز نماز و روزهات قبول مامانی جون
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییی عزیزمممم خدا فرشته های کوچولوی شما رو هم حفظ کنههه نمازو روزه شما هم قبول باشههه
سعادت
27 تیر 93 13:11
سلام بچه های نازی دارین خدا حفظشون کنه مخصوصا موهای دختر طلا من عاشق دختر کوچولوهای مو فرفری ام از قول من ببوسینش .
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام گلمممم ممنوون ،حتمااا دوستمم
الهه
27 تیر 93 15:19
چه نی نی های خوشگلی خدا حفظشون کنه
مامان هانا و آریا
پاسخ
فدای تو الهه جونممم یکم دیگه نی نی رقیه هم بزرگتر بشه قرار میذاریم 5 تایی میریم بیرون البته با هانا و آریا میشیم 7تا رقیه هم آوین جون و بیاره میشیم 8 تاااااا
پدر و مادر آروین کوچولو
28 تیر 93 21:11
ممنووووووووووووووووون عزیزم ایشاله عباداتتون قبول درگاه حق دختر نازتونو از طرفم ببوسید
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییییی عزیزمممم،حتماااا
مامان مهی
31 تیر 93 11:07
سلام قربون این گلهای همیشه خندون اسفند دود کن براشون .لطفا به ما هم سر بزنید
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزم،خدانکنه خاله مهربووون،مرسییییییییی حتمااااااا عزیزم
مینا
31 تیر 93 19:23
سلام عزیزم ایشالله هانا جون رو عروسش کنی خیلی نازه اسم دختر منم هاناست من عاشق دخترم هستم شهریور 2سالش تموم میشه خوشحال میشم به منم سر بزنی امیدوار مخدا بچه نازتو واست حفظشون کنه
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزمممم,ممنونمممم لطف داری... به سلامتی انشالله تولد 120 سالگی دختر نازت و کنار هم جشن بگیرید... مرسی از دعای زیبات...حتما بهتون سر میزنم
مامان نیلا عسل
8 مرداد 93 18:17
هانای عزیزم مثل فرشته میمونی فدای اون قلب بزرگ و دستای کوچولوی مهربونت آریا جونم میبینم که شما هم مثل دخمل شیطون ما بلـــــــــــــــــــــــــه
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییی فاطمه جونمممممم بلهههههه دیگههههههه
مامان سمانه
9 مرداد 93 20:16
دوست عزیزم خدا این 2 تا خوشگلارو برات حفظ کنه حتما از ظرف من ببوسشون فربون دعا کردنشون
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونممم عزیزم،خیلی لطف داری گلم حتمااا
مامانی ماهان جون
11 مرداد 93 11:08
سلاااام عزیزم..خوبی..دخمل..پسمل نازمون خوبن..خدا روشکرررررررررر
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلااام دوست خوبم...ممنون از احوالپرسیت...همه خوبیم شکر خداااا...
مامانی ماهان جون
11 مرداد 93 11:09
نماز و روزه هاتون قبول حق..
مامان هانا و آریا
پاسخ
همچنین عزیزمممم
مامانی ماهان جون
11 مرداد 93 11:12
پس ازدواج دین شما رو واقعا کامل کرده..تبریک زیااااااااااد..
مامان هانا و آریا
پاسخ
بلهههههه دیگههه...ممنونممم عزیزمممم
مامانی ماهان جون
11 مرداد 93 11:17
وای چه بامیه های خوشمزه ای.. ای ول که کار دست خودته.ای ول هنرمندددددددددددنوش جونتون
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی گلممممم
مامانی ماهان جون
11 مرداد 93 11:20
هانا جونم قربون دل پاکت بشم که برا بابایی دعا کردی و چشاش زودی خوب شد..عجبم حرف خوبی زدی که خدا بغلتون کرده ایالله همیشه در پناه خدا باشین گلم
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییی خاله مهربوووون
خاله سانی
13 مرداد 93 2:01
چرا نیستین پس دوست خوبم؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزمممم اتفاقا کلی به یاد بنیتا جون بودم،این مدت دسترسی به نت کلا با مشکل روبرو شده بود دوست خوبم