هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

آقای دتکر...

1393/6/30 19:10
1,633 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام

از اونجایی که هفته پیش آریا جون و هاناجون و بردیم برای چکاب ...

به قول هاناجونم آقای دتکر به پرونده پسرکم نگاهی مرموز انداخت و هی بالا و پایین میکرد و یه نگاه به آریا و یه نگاه به پرونده و درآخر گفت پسرک

بلای من خوب وزن نگرفتههههه ،منم از نگاهای متفکرانه آقای دکتر ترسیده بودم(آخه این آقای دکتر ما خیلی صبورههه تا حرف بزنه آدم از طرز نگاهش به پرونده و 

جواب آزمایش قلبش میاد تو دهنش )استرس

خلاصههه یهو گفت آریا چهاردست و پا میره؟؟؟

آقای پدر هم که انگار دکتر حرف بدی زده باشه بادی به غبغب انداخت و گفت آقای دکتر پسر من خیلی وقته راه میره(لحن بابایی طوری بود انگاری پسرکمون تو

المپیکی ،المپیادی ،مسابقه جهانی دویی چیزی مقام اول کسب کرده باشه) طوری که اشک شوق تو چشمام حلقه زده بووودلبخند

که با صدای آقای دکتر به خودم اومدم که گفت برای آریا آزمایش مینویسم ببینم چرا وزنش بالا نرفته ،یعنی اسم آزمایش که اومد یه ترسی تو وجودم افتاد که نگوووو

همش با خودم میگفتم یعنی چی شده آریا که همه کاراش به موقع بوده ،مشکلی نداره،نکنههههه نکنهههههههاسترس

هیچی ددیگههه تا اینکهههه 2شنبه صبح 4 نفره راهی آزمایشگاه شدیم،آریاباید ناشتا میبود فداش بشمممم یواشکی از کنار ساکش شیشه شیرش و دزدیده بود و داشت

اب جوشی که برای شیر گذاشته بودم میخورد،که فهنید تیرش به سنگ خوردهچشم

وقتی رسیدیم آزمایشگاه هانا جون یاد خاطراتش با باباییش افتاد و برام تعریف میکرد از خانومایی که هاتا جونم و دوره کرده بودن و باهاش صحبت کرده بودن،

دیگه الله اعلم هانا جونم یا باباییش و خدااااا میدونهههه،آخه بابایی لبخند ملیحی روی لبهاش نشسته بود...منتظرمتفکر

پسرک ناز نازی من الهی مامان فدات شه خانومه خیلی خوب خون نگرفت ازت دستت کبود شد خیلی اشک ریختی نفسم...ناراحت

3شنبه شد بابایی ماشینش دستش نبود گفت خودم میرم جواب آزمایش و میگیرم ونشون میدم و میام...

گفتم نهههههه تابری و برگردی من از استرس میمیرم خودم میرم ،بعدش با خودم گفتم آریارو هم ببرم تا دوباره بخاطر گلاب بروتون اسهال و تب این چند روزش 

معاینه بشه،بابایی و هانا من و آریا جونم و تا مطب همراهی کردن و برگشتن تا هانا جونم بره پارک...ماچ

منم اولین بارم بود با پسرکم تنهایی اومدم مطب ،آریا جونم حوصلت سر رفت آخه این منشیا جوری وقت میدن که بیمارا دو ساعت علاف بشن اما پزشکا یک لحظه

وقتشون به بطالت نگذره...والااااا...مسوولین رسیدگی کنن لطفااااقهر

من شمارو یبار گذاشتم رو زمین تا راه بری،ای جانم از ذوق تند تندی راه میرفتی و به همه اطرافیان نگاه میکردی و دستت و به طرفشون دراز میکردی تا بیا سمتت

و جاخالی بدی و فرار کنی فدات شمممم...فکر میکردی همه به اندازه من از ذوق کردنت ذوق میکنن،البته به خاطر راه رفتنت همه زیر لب قربون صدقه ت میرفتن

چون خیلی با نمک راه میرفتی ...دیگه دیدم داری در شیشه ای تو مطب و بزور هل میدی تا باز کنی بغلت کردم مطب و روسرت گذاشتی...گریه

خلاصه شانس آوردیم بعد از دوساعت نوبت به ما رسیددددآخ

خداروشکر آزمایش و نگاه کرده بودم ،از نظر خودم مورد مشکوکی توش نبود(دکترام و از نت گرفتم)عینک

آقای دکتر طبق معمول مشکوک به آزمایش نگاه میکرد و حرفی نمیزد ،منم دل تو دلم نبووود،فقط منتظر بودم آقای دکتر لطف کنن بگن که همه چی آرومههههه

بلههههههه بالاخره پس از چندی نگاه مشکوک فرمودند پسرک ما عالیه و مشکلی نیست...اگر بدونی شب قبلش چقدر خواب بد دیده بودمم مامانی...استرس

خداروشکرررررررررررر...سلامتی بالاترین نعمته...خدا همه آدما رو مخصوصا کوچولوهای عزیزو حفظ کنه....لبخند

داروهای آلرژی و رفلاکست تغییر کرد عزیز دلممممم...در عوض دیگه میتونی ماکارانی بخوری ....غذاهایی که کمی طعم دارن ...لبخند

هرچی من به این آقای دکتر میگم اسهال و تب شما خاطر دندونته میگه نهههههه اصلا به دندون ارتباطی نداره...خوب امروز من دست کشیدم به لثه هات و دیدم که

از همیشه بیشتر متورمه.. انگاری مثل هانا جونم قراره تو 13 ماهگی اولین مرواریدت دربیاااااااد لبخند

پسرک نازم واکسن 1 سالگیت و بخاطر اینکه تب داشتی کمی با تاخیر زدیم،عشقم همون موقع اشک ریختی و تماااااام...قلب

هانا جونم داشت ناهارش و میل می کرد،طبق معمول  هر چی رو برنج بود رو خورد و همه برنج موند و منم مثل یک فرشته نگهبان  مهربووون نشسته بودم

کنار هانا تا همه غذاش و بخوره...که دیدم   اوااااااااا ای دل غافل آریا روی میز ناهارخوری داره قدم میزنهتعجب

کلی تعجب که چجوری آخهههههه...سوال

بعدش فهمیدم اینجوری

به نظرتون الان ما امنیت جانی داریم عایا؟؟؟؟

آریا جونم آلرژی داره نباید نون تست بخوره ،میره از یخچال به طرز ماهرانه ای نون تست میدزده و میاد جلوی من با لذت میخوره...هانا هم پشت سرش تکرار میکنه...

عکس پایینش برای یک سال پیش دخترکم...خیلی ناز بود گذاشتم ...اصن دلم خواست...مردم اعصاب ندارناااااقهر

اینم از آریا جونم وسط مطب و در حال باز کردن درب شیشه ای...راستی من همش میگفتم آریااا هانااااااااا هاااا نااااااا آریا جونم همش میگفت آ آ...

اینم از آریا در حمام ...یعنی تو خونه ما برای حمام کردن و آب بازی کشته نمیدیم شانس آوردیم...در حموم باز میشه آریا نمیدونه چجوری خودش و بکنه داخل حمام...

هانا هم که مهلت نمیده...یعنی یه وضی داریم...با این بی آبی...تنها سرگرمیمونم ازمون گرفته شد...نگران

اینم آخریشششش هانا جونم انقدرررررر ملایم داداشی و تاب میدههههههههه...انقدررررر ملایمممممممممممممم که نگووووو...نیشخند

آریا جونم میری برعکس میشینی رو تاب و میگی تا تا ...الهی فدات شم ما ما نیییی...ماچ

از پله های سرسره هم میری بالا...دیگه هیچی دیگهههه...به اپن دست نیافته بودی که اونم یافتی....خدا خودش به دادم برسهاسترس

تازه ماکارانی هم کش رفتی و باعشق داری میل میکنی....

نظرات (54)

مامان آنیسا
31 شهریور 93 9:02
خداروشکر که آریاجونم مشکلی نداشته
مامان هانا و آریا
پاسخ
فدای تو عزیزمممممم ممنون
مامان النا
31 شهریور 93 10:09
خداییش سلامتی نعمتیه که فکر میکنم کمتر کسی قدرشو بدونه.البته تا وقتی که خدایی نکرده مریض نشه اصلآ بهش فکر هم نمیکنیم. خدایا بابت سلامتی خودمون و دوستامون ازت متشکرم. عکسها هم خیلی باحال بود.
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنون بابت دعای قشنگت دوستم مرسییییی
مامان گل پسر
1 مهر 93 7:42
اي واي از دست اين دكتر ها . عزيزم اين دكترا بيخودي آزمايش مينويسن . براي عرفانم كه زياد آب ميخورد آزمايش نوشتن و ديديم هيچيش نيست . فقط تحركش كه زياده عرق ميكنه تشنه ميشه. براي آريا جونم اينجوره . تحركش كه زياده وزنش كمتر جلو مياد . قربان شما : دكتر نگار
مامان هانا و آریا
پاسخ
بلههههه دکتر نگار حق باشماست،نظریات شما همیشه مطابق نظر بنده بوده و هست ،باتشکر دکتر سمانه
مامان روژینا
1 مهر 93 9:44
عزیییییییییییییز دلمقربون جفتشونمامانی اینقد جالب نوشته بودی کلی خندیدم از دست کارای این دوتا وروجک دوست داشتنیببوسشون عزیزم
مامان هانا و آریا
پاسخ
خیلیییییی لطف داری عزیزمممممممممم،بوووووووووووس برای روژینای نازم
خاله سانی
1 مهر 93 13:39
وای خدا چقدر این 2تا وروجک با نمکنخدارو شکر که اریا جون سالم بود و مشکلی نداشت..خیلی مراقب باشید دوست عزیزم بچه ها شیطونی میکنن خدایی نکرده نیفتن زمین.بنیتای ما دیروز از تخت افتاد سرش زخم شدایشا.. همه بچه ها همیشه سالم باشن ای جوونم چه ذوقی کرده تو حموم. عزیز دلم بچگی گشنش شده خودش دست به کار شده..خیلی با مزه تعریف کرده بودین کلی خندیدمایشا.. همیشه شاد باشین..
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییی مهربونمممممم الهییییی بنیتا جونمممم انشالله که خدا خودش مواظب کوچولوهامون باشه،آریای شیطون منم مدام تو درو دیوار،ازبس شیطونهههه
ابجی سجا
1 مهر 93 14:27
پاییز خوب است، پاییز عاشق است، عاشقى کن، پنجره ات را به رویش باز کن، هوا هم هوایى شده است، دلش عاشقى مى خواهد.
نی نی عکس
1 مهر 93 15:30
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
بابا و مامان
2 مهر 93 7:28
الهی شکر که عزیز دلم مشگلی نداشتی مامان جون این دکترا یه وقتهای اینقد لج درار میشن الاهی فدای هر دوتایتون که ماشالاه ناز وخواستنی هستید
مامان هانا و آریا
پاسخ
بلههه واقعا خیلی استرس میدن بعضی وقتا خدا نکنهههه خاله جونیی مهربونممم،مرسیییییی عزیزمممم از بس مهربونید شما
✿نسیم✿
2 مهر 93 11:42
وووویییییی موهای دخترت چ نازه ای جونم
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییی خاله جونمممم
مامان 3جوجه طلایی
2 مهر 93 14:28
خدا نگهداره براتون. چقدر نازن . پسرتون به خود کفایی رسیده از خودش پذیرایی می کنه ناراحتی نداره که...
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونم عزیزممم،خدا کوچولوهای دوست داشتنی شمارو هم حفظ کنه بله اصن ناراحتی ندارهههه اینا همش اشک شوقه
مامانِ بهار
2 مهر 93 16:42
فدای این دو تا وروجک شیطون بشم من خدا رو شکر که مشکلی نبود
مامان هانا و آریا
پاسخ
خدا نکنه مامان بهار گل ممنووونمم گلمم،بهار جون و ببوسش عزیزمممم
✿نسیم✿
2 مهر 93 16:53
بچه سرتقیه نمیاد
مامان هانا و آریا
پاسخ
نسیم جون ،عزیزممممم به وقتش میاااد غصه نخووور گلمممم فندق جون تو که نی نی خوبی هستیییی زودی بیا تو دل مامانییی دیگههه
مامان السا
3 مهر 93 0:08
اگر چه من بدم ولی ... سراسر وجود من پر از ترانه های توست و می تپد اگر چه قلب من بدان بهانه اش وجود توست تو در منی اگر چه چشم من تو را هنوز هم ندیده است هنوز در پی تو و یه رد پا که می دود چرا نمیخری مرا خبر نمی کنی مرا دلم در انتظار توست فدای تو خراب توست
مامان هانا و آریا
پاسخ
عالیییی
مامان گل پسر
3 مهر 93 8:13
دكتر سمانه جون ميگم چه تفاهمي داريم ما
مامان هانا و آریا
پاسخ
بلهههه دیگهه
مامان گل پسر
3 مهر 93 8:13
آريا جون خاله از اون ماكاروني هايي كه كش رفتي بيار باهم بخوريم
مامان هانا و آریا
پاسخ
خاله جونم همینم به سختی کش رفتم،مامانم خودش جلوی من ماکارانی میخوره به من میگه برات خوب نیست
مامان گل پسر
3 مهر 93 8:14
سمانه جونم من دوستت دارم بووووووووووووووووووس
مامان هانا و آریا
پاسخ
فدای تو نگار جونممم منم دوستت دارمممممم
بابا و مامان
3 مهر 93 9:24
عزیز دلم خدا را شکر که مشگلی نبودهفدای خودتون و شیطونیاتون
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیی عزیزمممممممم
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
5 مهر 93 7:40
سلام عزيزم خدا هم آرياجون وهلنا را براي شما حفظشون كنه ممنونم ازاينكه به وبلاگ ماسرزدين
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلااام گلم ممنونممممممممممممم عزیزم من همیشه به وبلاگ قشنگتون سر میزنم
حانیه
6 مهر 93 15:23
خداروشکر.همیشه سالم باشی آریا و هانا جون راستی تولدت هم مبارک ایشالله 120 ساله بشی
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی خدا همه کوچولوهارو حفظ کنههه ممنون عزیز دلمممم
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 8:47
سلااااااااااااااااااااام و صبح بخیر به دوست خوبم و هانا و آریای نازنیناععععععععععع من ایبن دو تا پست دبشو چرا ندیدمممممممممممم؟؟؟!!
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلاااام به روی ماهتتتتت عزیز دلممممم
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 8:47
اول کار بیا خصوصی خانومی
مامان هانا و آریا
پاسخ
الههههی من فداااات شم آیسانییی،یکی و میخوام جلوی اشکام و بگیرهه دلم گرفتتتت خیلییی زیاددد انشالله همیشه شاد باشییییی کنار ماهان نازنینمم
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:00
خخخخخخخخخخخخخخخخ خانومی هر چی سعی کردم جلوی خودمو بگیرم و همه پستتو بخونم بعد کامنت بزارم نشد که نشد..یعنی تو حلقم میمونه اینجا که رسیدم و هانا جون و خاطرش با بابایی و خانومای دوره گرفته و لبخند ملیح شوشوییتون نگم که عجیجم مراقب باشیااااا نکنه سرت هوو بیاااااد
مامان هانا و آریا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ عشقییییی آیسانیییی فک کن یه درصد فقط یه درصد با وجود خانوم باکمالاتی مث من همسری به فکر تجدید فراش بیفته لبخند ملیح بابایی جریانات داره که من و همسریه عشقمممم میدونیم فقططط
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:03
ای جاااااااااااانم ،قربونش برم آریا جونم چرا مریض شده
مامان هانا و آریا
پاسخ
خاله جونم یه دندون میخواد دربیااااد پدر ما دراومد خودش هنو درنیومدههههه
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:04
عزیز دلم به مسئولین گفتم قرار شد در هر چی مطب و دکتره تخته کنن
مامان هانا و آریا
پاسخ
وااااااای مرسییییییی آیسان جونمممممم،چه زود رسیدگی شد
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:07
الهیییییییییییییییییی خانوم دکتر نتی..منم یه آزمایش دارم ننه ببین چی از توش در میاری..اینم جواب آزمایشام،خیر ببینی الهی . . cdswrgeewgjykuyyrgrtrkjlkjgytrrtedriliopii8yytfgdlk;lkkjghf655442wg gkiiolo98gbdhklikpo9p9iuyytyg . .چیز میز خطر ناکی ندارم منننننننن
مامان هانا و آریا
پاسخ
باید دکتر نگار تشریف بیارن باهم مشورت کنیممم تا اونجایی که من دیدم باید به خدمتتوت برسونم کههههه شما هر 12 ساعت یه بار وبلاگ مارو چک کنی دیگه مشکلت برطرف میشه
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:08
خدا رو هزار مرتبه شکر که آریا جون مشکلی نداشتهواقعا باید در مطبها رو تخته کرد که آدمو الکی دلواپس میکنن
مامان هانا و آریا
پاسخ
میسییییییییییییی عزیز دلممم
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:12
آخی عزیزززززم حالا که مامانی میخواست بد نامت کنه و انگ دزدی بهت بزنه لااقل یه چیز بهتر تر میدزدیدی خخخخخخخخخخخخخخخ
مامان هانا و آریا
پاسخ
وویییییییییی فک کن یه درصد انگ دزدی بزنم به این فسقل جیگر مامان خاله جونم همین نون تست و که خعلیییی دوست دادم بهم بدن بقیه خوشمزه ها پیشکششون والااااهی میگن آلرژی داری این و نخور اون نخوووور
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:13
اععععععععععععععععععع ننه اعصاب خودتم که تو حلق و لوزالمعده من جامونده کهعاغا اصلا دستتم درد نکنه عکس یه سال پیش هانا جونمم مثل ماه ماااااه ه ه
مامان هانا و آریا
پاسخ
آیسان جون کلی دنبالشون گشتم تو حلق و لوز المعده تو چکار میکنن خخخخخخ فدات شممممم کاری بود که از دستم برمیومد
مامانی ماهان جون
7 مهر 93 9:18
. . . مامان خانومی با تمام شرمندگی من کامنت چند تا قبلمو که گفتم به بچه انگ دزدی میزنینو پس میگیرمانگاری حق با شما بوده..این آریا جونی،کلا دزد یخچال و آشپزخونست که
مامان هانا و آریا
پاسخ
الهی مادر فداش بشهههه این آلرژی لعنتی بچم از هر چی خوراکی که دوستش داره محروم کردفسقل مامان از روی ناچاری دستبرد میزنه
ابجی سجا
8 مهر 93 12:11
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنون ممنون ممنون عزیزمممم که فضای وبم و پر از عطر شعر میکنی
مامان شقایق
8 مهر 93 15:52
ای جان چقدربا نمک ماکارونی رو میخوره کلا همه کارای این کوچولو ها با نمکه عاشقتونم
مامان هانا و آریا
پاسخ
مامان شقایق دوست داشتنیییی ما هم خیلییییییی زیاد دوستتون داریممممممم
مامانی آرتینا جان***
9 مهر 93 2:40
هزار ماشالله چه گل دختر و گل پسر نازی دارین خدا حفظشون کنه ممنونم که به ما سر میزنین منم از این به بعد زود زود میام پیشتون البته این هفته دارم میرم مسافرت خاله خیلی نی نی هات نازن ببوسشون.
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییییی خالهه مهربووووون،لطف داری گلممم انشالله مسافرت خوبی داشته باشید و کلیییییی بهتون خوش بگذرهه
مامان صدرا
9 مهر 93 6:34
خاله فدای شیطنت های شما دوتا فرشته بشه الـــــــــــــــــــــــــــــهی اخی اریا جونی مریض شدی خدارو شکر که جواب آزمایشت خوبه ومشکلی نداری .
مامان هانا و آریا
پاسخ
خدا نکنههه مامان صدرای ماه بله خاله جونش پسمل ما یکم مریض بود خدارو شکر بهترههه
بابا و مامان
9 مهر 93 6:56
خداروشکر که آریا جونی چیزیش نبوده راستی شیطون بلاها شما اون بالا چیکار میکنید
مامان هانا و آریا
پاسخ
فدای تو عزیزم خاله جون بالای عکس توضیح دادم،ماشالله این دوتا وروجک از همه جای خونهههه سر درآوردن
مامان جون
9 مهر 93 11:55
خداروشکر که جیگر خاله حالش خوبه و هیچ مشکلی نداره، بووووووووس
مامان هانا و آریا
پاسخ
میسیییییی خاله مهلبووووون
ملیحه
10 مهر 93 11:45
خوش به حالت عزیزم یه دخترو یه پسر نزدیک به هم آوردی خیلی ماهند
مامان هانا و آریا
پاسخ
بله دوستم واقعا حس خوبیه داشتن دو تا کوچولو با تمام سختیاش،ماشالله شما هم یه فرشته دسته گل داری دوستمممم یکی دیگه هم بیار
سولماز
11 مهر 93 22:07
سلام مامانی خدارا شکر بابت پسری ووب زیبایی دارید ودختر خیلی ناری من هم دخترم اسمش هاناست ومو فرفری تجسم کردم دختر منم بزرگ شه موهاش مثل هانا ی شما می شه خدا خودش حافظ تمام بچه ها باشه واقعا خسته نباشی من هم سه قلو دارم یر بزنی خوشحال می شم
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام گلمممم مرسییخدااای من، من عاشق بچه هام،دوقلو و سه قلو که میبینم هوش از سرم میپره قربونش برم من چقدر ناااااز هانای خوشگلتونالبته هر سه تا دسته گل من که عاشقشون شدماز این به بعد همیشه سر میزنم به وبتون تا لحظه های قشنگ 3 قلوهای ناز و ببینم،بوووس برای فرشته هاا
مامان پریسا
11 مهر 93 23:58
ان شاء الله همیشه تنشون سالم و دلشون شاد باشه. خیلی خوبه دسته گلهات حموم دوست دارند.
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونممم دوستمخدا گل پریهای خوشگل شما رو هم حفظ کنه از دوست داشتن هم یه چیزی فراتررر
مامانی امیرحسین جونی
12 مهر 93 1:54
خدا رو شکر که چیزی نبوده دوتاشون نازن خدا براتون حفظشون کنه چه قدر خوبه که اختلاف سنیشون با هم کمه یه کم سخت هست ولی شیرینه ممنون که بهمون سر زدین بوس واسه هانا عسلی و آریا جونی بازم بیاین پیشمون خوشحال میشیم
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییی خاله مهربوووونلطف داری گلمممواقعا شیرینه من همیشه به دوستای گلی مثل شما سر میزنم خیلی هم خوشحال میشم
مامان عسل 
12 مهر 93 8:12
ایشالله که همه بچه هازیرسایه پدرومادرسالم وسلامت بزرگ بشنماشالله چه بچه های شیطون بلایی خداحفظشون کنه جالب می دونی کجاست؟اونجاکه تواین هاگیروواگیروشیطنت بچه هاشماهم تند تندعکسم می انداختی
مامان هانا و آریا
پاسخ
انشالله عزیزمممم،ممنووون گفتم این لحظات و از دست ندم یوقتنمیدونستم قراره روزی شونصد بار این دوتارو از رو میز بیارم پایین البته سعی میکنم صندلیارو جوری بذارم که نتونن ازش بالا برن
مامان اعظم
12 مهر 93 21:48
عزیزم...چه شیطونایی شدین هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
مامان هانا و آریا
پاسخ
بله دیگههه خاله جون ،کاری که از دستتمون برمیاد
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
13 مهر 93 13:02
سلام مامانی ممنون از حضورتون در وبلاگ دوقلوهای من کوچولوهای نازی دارید خدا حفظشون کنه خیلی وبلاگ زیبایی درست کردی کلی خوشم اومد از عکسها و فرمتی که توش عکسارو میزاری میتونم بپرسم از چه فرمتی استفاده میکنی بازم به ما سر بزنید خوشحال میشیم
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلااااام مامان گل کوچولوهاتون ماهن ماه ه ه ه یوقتایی تو نت وبلاگ دوقلو به بالا رو سرچ میکنم،کلی از دیدن چند قلوها ذوق میکنم حتما حتما حتمااااا بازم میام وبلاگتون عزیزم ممنونم از محبتت،لطف داری،من برای ویرایش عکسام از برنامهline camera استفاده میکنم
مامان گل پسر
14 مهر 93 8:15
سلام عزيزم منو ببخش كه دير به دير ميام بهتون سر بزنم
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیز دلم،خودتو اذیت نکن درک میکنم مشغله روزانه ت زیاد شده،همین که به فکرمون هستی ممنونممممممم دوست خوبم
مامان جون
14 مهر 93 19:51
سلام گلم معذرت میخوام اسم برنامه learn English هستش و یه برنامه دیگه هم هست به نام English words for you که خیلی خوبه . امیدوارم که موفق باشی
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزم ،خواهش میکنم.خیلی خیلی خیلی لطف کردی برام کامنت گذاشتی بازم ممنون،به زودی دانلود میکمم ،انشالله دخمل ما هم خوشش بیاد
مامانی و بابایی
15 مهر 93 8:31
سلام ممنون از تسلیتتون خیلی قلم رسایی دارید جالب بود نی نی هاتونو میبوسم خداحفظشون کنه
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام عزیزممم کمترین کاری بود که میتونستن انجام بدم انشالله همیشه شااااد باشید بوووووووووووس برا تارای عزیزمممم
مامان آنیسا
15 مهر 93 15:16
تقدیم به فرشته های کوچولو روز کودک مبارک
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییی مامان آنیساجووون
مامانِ بهار
16 مهر 93 1:05
روز جهانی کودک برتو کودک ناز مبارک . __۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-*
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییییی مامان بهار مهربوووون
مامان اعظم
17 مهر 93 22:55
سلام عزیزم بله فاطمه واقعا دلتنگ باباش شده و هر شب داره باهاش با تلفن حرف میزنه. ممنونم عزیزم این فلشته و سیطون شدن عضو جدید خانواده ی ما که شیطون همییییشه باید ناراحت بمونه و فلشته خوشحال ممنونم از حضورت
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام گلم ای جانمممم فاطمه خیلییییی بامزه میگه فلشته و سیطون خواهش میکنم گلممم