هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
آریاآریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

عاشقانه هانا مامان بابا آریا...

♡♥♡روز کودک مبارک ♡♥♡

1393/7/16 3:42
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام

اول از همه مثل همیشه عاشقتونیمممممم هوارتاقلب

فرشته های عزیزم روزتون مباااااارکهورا

همه کوچولوهای نازنازی روزتون مبارککککککهورا

راستیییییی امروز 16 مهرماه مصادف هست با تولد عشق کوچولوی خاله علی آقای ماهمممم...خاله جون تولدت مبارکککککک...عاشقتممممم عزیز دلمممقلب

پنج شنبه هم تولد نیلا جون دعوت بودیم...کلیییییی شیطونی کردید وروجکای من ...کلی خوش گذروندیم...شمع و کیک و برف شادی که عاشقشی دخمل 

مامانی...آریای عزیزمممم یک لحظه به خودت استراحت ندادی...فدای چشمای نازت  کل خونه رو با قدمای کوچولوت میرفتی و میومدیماچ

نیلاجونم بازم تولدت مبارک  عزیزممم...انشالله سالیان سال به خوشی کنار مامان بابای گلت زندگی پر از شادی و خوشبختی سپری کنی عزیزمقلبماچ

آریای نازممم، وقتی اون لبای عسلت و جمع میکنی و صدای بوس کردنت و میشنوم دلم میخواد تا میتونم تو بغلم بگیرمت و هزااااار بار ماچت کنمممماچ

لووووووووووس نازنازی من کیههههههه؟؟؟؟

دخمل شیطون مامان،داداش کوچولوت توی لوس کردن خودش برای مامانی و بابایی واز شما پیشی گرفتهههه..

خدااای من آریای خوشگلم تا میتونی برای مامانی عشوه میای...دستام و که برات باز میکنم چنان میپری تو بغلم که میخوام هام هامت کنممممبغلقلب

دخمل نازم شیرین زبونیات مامان و کشته،چند شب پیش برات غذا آوردم برگشتی با یه حالت نازی میگی به نظر که خوشمزه میادمژه

یا مثلا آریا که شیطونی میکنه ،میگی مامانی این پسره چقدر خودش و عسل میکنه و محکم آریا رو بوس میکنی و میگی قربونت بشم منماچ

روز عید قربان رفتیم خونه مامان جون وبعدشم اومدیم بیرون تا یکم دور بزنیم تو خیابونا البته با ماشین ،رفتیم

 پای کوه عظیمیه،بعدشم جایی که بابایی کوچولو بود زندگی میکردن،خاطرات بابایی و توراه گوش دادیم خلاصه خوش گذروندیم و دیروقت شد و تو ماشین

آریا جونم همش خواب بودی رسیدیم خونه تازه یادت افتاد که بلههههه وقت بازیهههه،تا من بتونم بخوابونمت ساعت از3 هم گذشتهیپنوتیزم

اینطوری شد که خوابت به هم ریخت و تو این چند شب تا 3 بیدار میموندی ، یه شب وقتی گذاشتم رویی پام و تکون میدادم اومدی فرار کنی که من با لحن خشن گفتم نهههه بخواب...

ترسیدی تو همون حالت  موندی و فقط یواشکی من و نگاه میکردی...منم خندم گرفته بود ...فکر نمیکردم انقدر جذبه داشته باشم،خندم و تو تاریکی تشخیص دادی و 

دوباره تلاش برای فرار ،من دوباره گفتم بخواب دوباره بیحرکت موندی من گره ابروهام و بیشتر کردم دستات و بردی جلوی چشمات و اصلا نمیتونستی من و ببینی..

وااایییییییییی اگر بدونی چقدرررررر عسل شده بودی...خلاصه آخرش از دستم در رفتی و فرار کردی تو پذیرایی، جوری میدوییدی که من از خنده افتاده بودمنیشخند

اومدم دنبالت تا من و دیدی فرار میکردی و از صدای خنده ت که تو خونه پیچیده بود و ذوقی که کرده بودی  فقط میخواستم بگیرمت تا میتونم ماچ بارونت کنمممم

خلاصه این دنبال بازیا تو این چند شب و امشب هم ادامه داشت ،اما امشب خداروشکر زودتر خوابیدی...ماچ

طفلک بابایی شبا بالا سرش فیلم های متفاوت در ژانرهای متفاوت تر از فبیل:کمدی،درام ،عشقولانه مادر فرزندی وبرادر خواهری،وسترن و ... به نمایش درمیاد...

صد البته تمام تلاشم و میکنم تا صامت باشه اما ولوم از 20 کمتر نمیشهخنثی

البته شایان ذکر میباشد پدر هیچچچچچچ واکنشی درقبال حتی ولوم 200 هم نشان نمیدهد،که از طرفی باعث خوشحالی و از طرفی نگران کننده میباشد...

راستی هاناجونم بدجوووور هوات و داره پسرکم... وقتی داشتم یروز شمارو میخوابوندم اومدی فرار کنی که من دعوات کردم ،چون اگر به موقع نخوابی خوابت

به هم میریخت،که هانا جونم سریع اومد و گفت اااا داداشم و دعوا نکنااا،سریع شما رو ناز کرد و یه بوس خوشگل و گفت داداشی نترس من اینجام...

من از قصدی دوباره بهت اخم کردم و شما هم کهههه منتظر ،فهمیده بودی پشتیبان داری،تریپ بغض برداشتی و هانا سریع بوست کردکلییی،بعدشم هی به من

میگفت داداشم و دعوا نکنااا،نترس پسرم من اینجام نترس...منم دیگه نتونستم طبق معمول خودم و کنترل کنم و تا تونستممممممم جفتتون و بووووووس کردم

پسرکمممم کلمات نامفهوم زیاد میگی ،ولی کلماتی مثل جیز،کیه،به به،بابا ماما،نه نه ... رو ناااااااااااااااااز تلفظ میکنیماچ

واسم هاناجون و یاد گرفتی میگی ها آماچ

خیلییییییی ماهیدد..خیلییی زیاد ...عاشقتونیممممممقلبقلب 

این عکس تولد نیلا جون،راستی لباسی که برای تولدت پوشیده بودی تنت کردم تا حداقل اینجا چند تا عکس خوشگل ازت بگیرم چون روز تولد خیلی عکس 

نگرفتیم که بازم نشدخنثی


دخمل زیبای مامانی دقیقا تاریخ ارسال پست قبلی شما با فتانه جون و ایلیای ناز و لاله جون رفتید سینماااا...

اونم برای اولین بار شهر موشهارو تماشا کردید...گفتم مامانی چطور بود سینما میگفتی مامانی فقط مبل داشتخنثی

وقتی تبلیغ شهر موشهارو میبینی یکم ازش تعریف میکنی و برام و میگی مامان دوباره بریم شهر موشهااااا...

اینم یه عکس از ایلیا جون و هاناجون...

 

دخترکم ،نفسم،نقاشی کردن و خیلییی دوست نداشتی از همون اول ،ترجیح میدادی دیگران نقاشی بکشن و نظاره گر باشی فقط،...

فقط خط خطی میکردی،چند روز پیش گفتم دخملی اینشکلی آدم نقاشی کن ،یه گردالی و چشم و ابرو کشیدم و رفتم...

عسلمممم بعدش اینا رو برام کشیدییی...چند تا نقاشی که دیگه خط خطی نیستن ...کلی حرف دارن...یکیش منم ..یکیش بابایی...

کلییییی از اینا کشیدی...یدونه ش و به بابایی نشون دادی و بابایی گفت این آریاست؟

گفتی نههههه باباییه ،کچل کشیدمت بابایی..الان برات مو میکشم،خلاصه دور تا دور صورت و مو کشیدی عزیزمممم

من و با چشمای ریز کشیدی گفتی مامانی این تویی، من داشتم نگاه میکردم که گفتی نهههه چشمات کوچولو شده باید بزرگ بکشم خلاصه کل صورت و دوتا چشم

بزرگ کشیدی،فدات شم مامانیقلب

 

پ.ن:نقاشی دخملی جامونده بود گفتم بذارممم

 

 

نظرات (41)

مامانِ بهار
16 مهر 93 10:33
عزیزای دلم روزتون مبارکککککککک فداشششش بشم با این نقاشی های قشنگش
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنووووووون خاله مهربووون خدانکنه عزیزممم،مرسی از لطفت
مامان بهار
16 مهر 93 13:45
به به چه دختر هنرمندی.خانوم خوشگله یه وقت بده نقاشی ما رو هم بکش.
مامان هانا و آریا
پاسخ
لطف داری خاله جونمم،چرا که نه حتماااااا
مامان جون
16 مهر 93 14:49
خاله جونیا سلام روز قشنگتون مبارک باشه قربون این همه دلسوزیت بشم هانا جون معلومه که حسابی داداشتو دوسش داری ها، شاعر میگه: پدر خوب است ، مادر نازنین است، بردار میوه ی روی زمین است ایشالله خدا شما دوتا خواهر و بردار گل رو واسه هم نگه داره...... امین وای نقاشیت چقد با مزه اس ، محسن هم هیچ علاقه ای به یاد گرفتن نقاشی نداره
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلااام به روی ماهت خاله جووون مرسیییییی عزیزمممم،برادر یه چیز دیگه است واقعاااا آمیییییین لطف داری گلم،هر بچه ای به یه کاری علاقه نشون میده ،هانا هم تازگیااا داره به نقاشی علاقه نشون میده محسن گلمون و ببوسیدددد
مامان نیلوفر
16 مهر 93 15:41
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) روز کودک مبارک عزیزم
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییییییییی مامان نیلوفر گل
مامان نیلوفر
16 مهر 93 16:06
آفرین عزیزم چه نقاشی های خوشگلی
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنووووون خاله جونممم
مامان شقایق
16 مهر 93 16:28
روزتون مبارک کوچولوها
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییییییییییی
مامان سمانه
17 مهر 93 19:22
فدا ی دو تا عاشقانه ها بشم من ؛ ک اینقد بامزه ن!!!! تولد علی آقای خاله مبارک باشه سمانه جون پس معلومه واس خوابوندونشون کلی دردسر دارین الهیییییییییییییییییییییییییییی بیچاره باباشون ؛خدا بهشون صبر بده آخه مامان بد چرا واس خواب آریا جونمو با جذبه ی فراوان دعوا میکنی ک آریا جونم اینقد ترسید فداش بشم الهییییییییییییییی آخی نازی چ آبجی ماهی داره فدات بشم هانا جون مهربون و نازم میبوسمت هانای مهربونم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس اولین نقاشیه معنی داره هانا جونم خیلی عالی بود فدات بشم سمانه جون از طرف من گل پسرتو و اون جوجوی مهربون و ناز و فرفری منو ی عالمه ماچ کن فداش بشم الهی
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسی عزیزمخدا نکنهه سمانه جون اگر بدونی این آریای ما چقدررر شیطونههه ،تازه من فقط یکم صدام و بردم بالا آریسای خوشگلم و یه ماچ محکممممممم بکن
مامان اعظم
17 مهر 93 22:51
سلام عزیزم ماشالله به بچه های عزیزم هانا جون و آریا گلی که چه نقاشای خوبی هستند. مخصوصا مامان رو عاااااااااالی کشیدن مامانی ممنون که به ما سر زدی. خدا بچه ها تو برات نگه داره که من با دیدن عکساشون عاشقشون شدم روی ماهشونو ببوس بازم میام پیشتون اگر اجازه بفرمایید
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلام گلمممم مرسییی خیلی لطف داری دوست خوبممم خیلی لطف میکنید بیایید پیشمون خوشحال میشیم یه عالمههههههههههه من هم همیشه با اجازه به وبتون میام تا روی گل فاطمه جون و شیرین زبونیاش و ببینم
مامان اعظم
17 مهر 93 22:52
روزتون مبارک عزیزان من. ان شالله همییییییییشه سالم باشید
مامان هانا و آریا
پاسخ
خیلی خیلی خیلی ممنووووووون
بابا و مامان
18 مهر 93 7:58
عزیای دلم روزتون مبارک
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییییییی
بابا و مامان
18 مهر 93 7:59
فدای این پسری شیطون بلا بشم من
مامان هانا و آریا
پاسخ
زنده باشی گلمممممم،ممنون از لطفت
بابا و مامان
18 مهر 93 7:59
قربونت بشم با این نقاشیهای قشنگت عزیز دلم
مامان هانا و آریا
پاسخ
خدا نکنه،ممنووووووووون خاله جون
مامان عسل 
18 مهر 93 8:13
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'... ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)هانای خوشگلم روزکودک مباررررررررررررررررررررک بووووووووووووووووووووووس
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییییییی مامان عسل جون
خاله سانی
18 مهر 93 16:20
وروجکای خوشگلم روزتون مبارک باشه ببخشید با تاخیر تبریک میگم کمی درگیر بودم..ایشا.. همیشه صدای خنده هاتون تو خونه بپیچه ای جونم بنیتا هم یه وقتایی موقع خواب مثل اریا جون فرار میکنههانا جونم چقدر خوبه که اینقدر هوای داداشی رو داری ایشا.. خدا همیشه واسه هم نگهتون داره چه نقاشی های خوشگلی هم کشیدی عزیزم افرین
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنوووووووون خاله سانی عزیزمممممم بنیتای عزیزم و ببوس
مامان اعظم
18 مهر 93 18:01
روزتون مبارک کوشولو های خاله
مامان هانا و آریا
پاسخ
میسیییی خاله جونممممم
مامان اعظم
18 مهر 93 18:02
مامانت رو خیلی خوشکل کشیدی خاله
مامان هانا و آریا
پاسخ
هانا:کاری بود که از دستم برمیومد خاله جونم من:
مامان النا
19 مهر 93 11:44
عزیزای دلم روزتون مبارک. تولد نیلا جون هم مبارک باشه.همیشه به شادی و تولد و خوش گذرونی.
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونممم دوست مهربونمممم
مامان النا
19 مهر 93 11:45
خوش به حال داداشی که هانا جون اینقدر هواشو داره.
مامان هانا و آریا
پاسخ
بلههه واقعا خوشبحالش
مامان النا
19 مهر 93 11:45
نقاشی های هانا جون هم خیلی خوشگله.
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییی خاله مهربووووون
مامان النا
19 مهر 93 11:46
راستی شما کرج هستید؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
عزیزم کرج نیستیم،بین کرج و فردیس هستیم
مامان النا
19 مهر 93 17:14
چه جالب.ما هم فردیسیم.البته تا قبل از عید قراره بریم میدون سپاه.
مامان هانا و آریا
پاسخ
واقعا جالبهه،ماهم احتمالا تا قبل از نقل مکان کنیم به جای دیگه که هنوز مشخص نیست،البته همین اطراف. کرج خیلیی عالیه،من دوست دارم کرج و اما حیف کار همسرم و اجازه این کارو نمیده
مامانِ بهار
19 مهر 93 19:29
دوست خوبم امیدوارم همیشه و همه جا مولامون ♥حضرت علی(ع)♥ نگهدار کوچولوهای خوشگلت باشه . پیشاپیش عید غدیر رو بهتون تبریک میگم.
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونممممم مامان بهارنازنینم عید شما هم هزاران بااار مبارکککک خدا بهار عزیزم و حفظ کنه انشالله
مامانی آرتینا جان***
20 مهر 93 0:48
سلام عسلای خاله ببخشید با تاخیر اومدم ولی روز کودک رو بهتون تبریک میگم انشالله تنتون سالم و لبتون خندون باشه عزیزای خاله.
مامان هانا و آریا
پاسخ
سلااااام خاله مهربون،ممنوووووووون
مامان آنیسا
20 مهر 93 7:19
فرشته کوچولوها روزتون مبارک( ببخشید با تاخیر ) آفرین به این دختر هنرمند با این نقاشی های خوشکلش
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییییی خاله جون ،مهم اینه که همیشه به یادمون هستید
مامان ماریا
20 مهر 93 21:15
سلام عزیزم. میشه لطفا برای تبریک تولد 1 سالگی دخترم آیشین به وبلاگم سر بزنید . دستان پر مهرتون رو می بوسم.
ابجی سجا
21 مهر 93 10:14
در قلب کوچکم فرمانروایی میکنی بدون هیچ نائب السلطنه ای !
 کسی نمیداند چه لذتی دارد بهترین پادشاه تاریخ را در دل داشتن . . .
حانیه
22 مهر 93 0:42
روزتون مبارک چه نقاشی های قشنگی آفرین هنرمند کوچولو
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسییییی خاله جونی
مامان بچه ها
23 مهر 93 11:40
روز کودک بر شما دو فرشته خوشگل مبارک
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونم دوست مهربونمممم
مامان بچه ها
23 مهر 93 11:42
ای جان محبت خواهر و برادرا همه جا هست منم اگه با محیا دعوا کنم امیرم هم پاش گریه میکنه حالا بیا بگو مثلا مامانی این کار براش بده
مامان هانا و آریا
پاسخ
ای جانممم این کوچولوها چقدر شیرینن
مامان گل پسر
24 مهر 93 8:19
عزيزم فدات بشم ببخش نتونستم بيام جواب كامنتت رو بدم . حال و اوضام خوش نبود . اما الان به لطف خداي مهربون بهترم .
مامان هانا و آریا
پاسخ
قربونت برم گلم،کامنت آخرت و دیدم گفتی خوب نیستم نگرانت شدم،خدارو هزار مرتبه شکر که حال خودت و گلپسرمون خوبه ایشالله که همیشههههه خوب باشی منم درگیر یه جشن کوچولو برای آریا بودم شرمنده دیر تایید کردم
مامان گل پسر
24 مهر 93 8:19
با خييييييييييييييييلي تاخير روز جهاني كودك رو تبريك ميگم خاله
مامان هانا و آریا
پاسخ
اینبار اکثرا با تاخیر بودن خخخخ،عزیزم مهم اینه که خیلییی ماهی،ممنونممم
مامان گل پسر
24 مهر 93 8:20
دلم بدات تتنگ شده بود
مامان هانا و آریا
پاسخ
عزیزمممممم،هر بار میام وب میبینم پست جدید نذاشتی دلم میگیره خوووب
مامان گل پسر
24 مهر 93 8:20
چه نقاشي هاي قشنگي . چه چشاي درشتي داري تو . خخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان هانا و آریا
پاسخ
بلهههه دیگه نقاشی دخمل مامان دیگههه دخملی چشای مارو درشت میبینه
مامان گل پسر
24 مهر 93 8:21
تولد علي آقام مبارك
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونمم گلمممم
مامان گل پسر
24 مهر 93 8:25
تولد نيلا جون هم مبارك
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییی دوست خوبم
مامان گل پسر
24 مهر 93 8:26
چرا در برابر ولوم 20 يا 200 واكنشي نشون نميدن آقاي پدر ؟؟؟؟؟
مامان هانا و آریا
پاسخ
طفلک همسری عادت کرده به ولوم بالا البته به خاطر اینکه میدونه من از صبح تاشب با کوچولوهامون هستم و خسته میشم ترجیح میده به روی خودش نیاره
مامی
25 مهر 93 22:03
عزیزم دختر خوشگلی داری خدا حفظش کنه من لینکتون کردم شما هم دوست داشتین لینک کنید
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونم عزیزم منم شمارو لینک کردم
✿نسیم✿
27 مهر 93 9:25
فدات شم عزیزمی راسی دندونی پسرت مبارک کیکش چ جالبه ک شکل دندونه ایول خسته نباشی خانوم خوش سلیقه
مامان هانا و آریا
پاسخ
قربونت برم گلم مرسیییی دوست جونی گلمممم نظر لطفته دوستم
مامان نیلا
10 آبان 93 11:55
هانا جونم عسل خانم چه نقاشیای خوشگلی عزیزم خیلی دوست دارم نازنین دختر ی دیگههههه اریا جونم شما هم اون پاپیونت ما رو کشته مرد کوچولو دوست دارماااا
مامان هانا و آریا
پاسخ
مرسیییی عمه مهلبونم دیگه دیگههه¤
مامان نیلا
10 آبان 93 11:58
سمانه جان میخواستم بابت سورپرایزت برای تولد نیلا ازت تشکر کنم میدونم خیلی دیره شرمنده ولی خیلی زحمت کشیدی و عالی بود ممنون
مامان هانا و آریا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزممم کاری نکردم،قابل نیلا عسلی نازمون و نداشت
هنرمند
26 بهمن 93 14:51
ماشا الله یه پا هنرمندن خدا حفظش کنه
مامان هانا و آریا
پاسخ
ممنونم نظر لطف شماست